סגור
קרלוס אלקרס זכה בטורניר ווימבלדון ב טניס
קרלוס אלקראס. עשה היסטוריה (צילום: AP Photo/Alberto Pezzali)

אחרי גמר ענק: אלקראס ניצח את ג'וקוביץ' וזכה בטורניר ווימבלדון

הופעה בלתי נשכחת של הטניסאי הספרדי סידרה לו 6:1, 6:7 (6), 1:6, 6:3, 4:6 בגמר, זכייה ראשונה בלונדון וגראנד סלאם שני בקריירה, פחות משנה אחרי שהניף את הגביע בארה"ב. המדורג 1 בעולם קטע לסרבי ארבע זכיות רצופות בטורניר הלונדוני ו-34 ניצחונות על דשא

בגיל 20, קרלוס אלקראס הוא כבר מזמן לא רק העתיד של הטניס העולמי, אלא לגמרי ההווה. פחות משנה אחרי שזכה באליפות ארה"ב, המדורג 1 בעולם השלים הערב (ראשון) תואר גראנד סלאם שני בקריירה כשגבר על נובאק ג'וקוביץ' 6:1, 6:7 (6), 1:6, 6:3, 4:6 בגמר בלתי נשכח בווימבלדון והוכיח: מדובר בשחקן הטוב בעולם כיום.
ולנצח את 'נולה' עד הדשא בלונדון זה לא דבר של מה בכך. למעשה בדיוק ההיפך. אלקראס הנחיל לסרבי, תקשיבו טוב, את הפסדו הראשון על דשא לאחר 34 ניצחונות רצופים וההפסד הראשון במגרש המרכזי בווימבלדון אחרי 10 שנים (!). בכך, גם קטע לו ארבע זכיות רצופות בטורניר. מדהים.
ג'וקוביץ' אמנם שיאן הזכיות במייג'ורים עם 24 כאלו, אך רצה כמובן לפתוח פער מרפאל נדאל (שכלל לא ברור מתי יחזור לשחק) ורוג'ר פדרר (שכבר פרש). הוא גם ניצח בקלות את המערכה הראשונה, לפני שראה את הספרדי מעביר הילוך ופשוט מאמלל את מי שרבים טוענים כי הוא הטניסאי הטוב בהיסטוריה.