$
עסקי ספורט

פדקס וג'נרל מוטורס לא יפרסמו בסופרבול הקרוב

לרשת NBC, שתשדר את משחק האליפות של ליגת הפוטבול האמריקאית, נותרו למכירה שמונה ספוטים לפרסום, שמחיר כל אחד מהם 3 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות 14:0926.11.08

החברות פדקס, ג'נרל מוטורס ו-Salesgenie.com הודיעו שלא יפרסמו בסופרבול ב-2009. בעקבות כך, לרשת NBC, שתשדר את המשחק, נותרו שמונה ספוטים לפרסום בני 30 שניות, שעדיין לא נמכרו. כך פרסמה סוכנות הידיעות אי-פי.

 

הרשת מכרה 59 מתוך 67 זמני הפרסום במשחק האליפות של ליגת

הפוטבול האמריקאית (NFL) , שייערך בטמפה, פלורידה ב-1 בפברואר 2009, אמר בראיין ווקר, מנהל ב-NBC ספורטס. מחיר ספוט לפרסום בן 30 שניות בסופרבול הוא 3 מיליון דולר.

 

85% מזמני הפרסום נמכרו עד ספטמבר. עם זאת, מאז הכה המשבר הפיננסי את השוק האמריקאי, מתקשים ב-NBC למכור את הספוטים לסופרבול.

 

אנזאוור-בוש, מבשלת הבירה, רכשה 10 ספוטים. גם אולפני קולנוע גדולים רכשו זמן פרסום רב.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x