סגור
תחרות הקריאייטיב גרנות 2024 מירן פחמן
מייסדי התחרות מודים למשתתפים (צילום: אלון גלבוע)

אלה הזוכים הגדולים בתחרות הקריאייטיב "גרנות 2024"

BBR Saatchi & Saatchi קטפו שש זכיות, בלאנקו עם חמש. בתחרות שמתקיימת זו השנה הרביעית, בלטו קמפיינים ששיקפו את האירועים שפקדו את ישראל בשנה החולפת. מירן פחמן, ממארגני התחרות: "התחרות הוכיחה שוב איך רעיונות קריאייטיביים גדולים, מצליחים לייצר אימפקט חברתי וכלכלי שמביא לתוצאות עסקיות מוכחות"

תחרות "גרנות 2024" שהתקיימה השבוע, היתה לאירוע השיא של תעשיית הקריאייטיב בישראל. באירוע שנערך בקמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל, השתתפו בכירי ענף הפרסום והשיווק ובלטו קמפיינים אשר שיקפו את המאורעות שפקדו את ישראל בשנים 2023-2024: המהפכה המשפטית ומלחמת "חרבות ברזל". בתחרות, כל מועמדות נבחנת על ידי חבר השופטים ומקבלת ציון בפני עצמה: זהב, כסף או ארד.
"גרנות 2024" הצדיע השנה למשרדים שהתגייסו למאמץ המלחמתי. במסגרת האירוע הציגו דורית גווילי, מנהלת קמפיין מטה החטופים בפובלסיס ישראל ועדי כהן סברוב, מנהלת חמ"ל ההסברה בקבוצת גיתם BBDO את האתגרים איתם התמודדו בשנה האחרונה במסגרת אירועי ה-7/10. בנוסף לכל, חברת Lightricks חשפה כלי וידאו חדש המתבבסס על יכולות בינה מלאכותית. באירוע השתתפו גם אור בוטבול מסדרת "ביקורת פרסומות" ויוצרת התוכן דורין מנדל. טל מנקס הנחה את הטקס.
מירן פחמן, ממארגני התחרות: "התחרות השנה עמדה בסימן המלחמה, הצדיעה למהלכי הקריאייטיב המצויינים שנעשו פה להסברה הבינלאומית, הריעה למהלכי התמיכה מעוררי השיחה שנעשו לטובת משפחות החטופים ולא פחות חשוב, נתנה כבוד למהלכים המסחריים הכי יצירתיים שנעשו השנה ומתכתבים עם המצב המורכב שבו אנחנו חיים. התחרות הוכיחה שוב איך רעיונות קריאייטיביים גדולים, מצליחים לייצר אימפקט חברתי וכלכלי שמביא לתוצאות עסקיות מוכחות".
עידית כהן ברגר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל במסלול האקדמי המכללה למינהל: "המכללה מחבקת את קהילת הקריאטייב, במיוחד בשנה בה תרמה כל כך הרבה למאמץ המלחמתי. גם במכללה, מיד לאחר ה-7/10 הנורא, הוקם חמ"ל חיבוק עוטף שעד עצם היום הזה מסייע בתרומות למי שצריך. אנחנו שמחים לגדל את דור העתיד של תעשיית השיווק והפרסום".
גרנות היא תחרות קריאייטיב עצמאית צעירה שמטרתה לתת הוקרה לקריאייטיב איכותי בישראל ולהעלות את הרמה הקריאטיבית של כל העוסקים בתחום. התחרות מתקיימת זו השנה הרביעית ושואפת לפשט ולהנגיש את הגישה לתחרויות קריאטיב לכל עוסק בתחום הקריאטיב בישראל –כל גוף, קטן כגדול הוזמן להתמודד ולנצח על סמך מצוינות נטו כולל משרדי פרסום, יח״צ, דיגיטל, סושיאל, קד״מ ולקוחות באופן עצמאי.
התחרות לא שייכת למשרדי הפרסום ואין בה שופטים מתוך משרדי הפרסום. בצוות השופטים היו: ניר פרח, עמית סטולר, יגאל חזן, אוראל ביתן, אורית בר ניב, רועי כהן, נטע רייך, סיון בן חורין, דלית אורבך, עידו בן דור, רונה יעקבי, אלון זייפרט ונוספים.