סגור

7 מיליון דולר לחצי דקה: נמכרו כל זמני הפרסום לסופרבול

שמות חדשים רבים צפויים להציג השנה בברייק הפרסומות של הסופרבול שיתקיים ב-13 בפברואר. לפי הודעת NBC יוניברסל, עבור מעל 70 זמני השידור שנמכרו, יותר מ-30 הם של מפרסמים חדשים. לצד פרסומות של חברות מתחום הרכב, הטכנולוגיה והתיירות יפרסמו לראשונה גם חברות מטבעות קריפטו כמו Crypto.com ו-FTX

כל זמני הפרסומות למשחק הסופרבול בכל הפלטפורמות נמכרו כבר, כולל בערוצי NBC, טלמונדו ושירות הסטרימינג פיקוק, כך לפי הודעת NBC יוניברסל. המשחק השנה הציב שיא חדש עם מספר פרסומות ששילמו בממוצע 7 מיליון דולר ל-30 שניות.
שמות חדשים רבים צפויים להציג השנה בברייק הפרסומות. לפי הודעת החברה, עבור מעל 70 זמני השידור שנמכרו, יותר מ-30 הם של מפרסמים חדשים. בין היתר יציגו פרסומות חברות מתחום הרכב, הטכנולוגיה והתיירות לצד חברות מטבעות קריפטו כמו Crypto.com ו-FTX שיהיו בין אלו שיפרסמו השנה בפעם הראשונה.


מרבית הפרסומות שישודרו יהיו באורך של 30 או 60 שניות, כך לדבריו של מארק מארשל נשיא חטיבת הפרסום והשותפויות ב-NBC יוניברסל בתגובה לסוכנות בלומברג.
משחק הסופרבול יתקיים בעוד שבוע ב-13 בפברואר וישחקו בו קבוצות סינסינטי בנגלס ולוס אנג'לס ראמס.
לפי ההערכות ביוניברסל, במשחק שיתקיים באיצטדיון אינגלווד בקליפורניה יצפו מעל 100 מיליון איש, זאת לאחר שבשנה שעברה נרשם שפל של 14 שנה עם 96.4 מיליון צופים בטלוויזיה.
בין הפרסומות תהיה פרסומת של BMW בכיכובו של ארנולד שוורצנגר בתפקיד זאוס.