סגור

רשת המזון הלא כשר טיב טעם נכנסת לראשונה לירושלים

הכניסה לבירה תתבצע באמצעות הרחבת פעילות האונליין של הרשת כך שתספק הזמנות לירושלים. הרשת מחפשת מיקום גם לסניף ראשון

כשלושה עשורים להקמתה נכנסת רשת המזון הלא כשר טיב טעם לראשונה לירושלים. הכניסה לעיר הבירה תתבצע באמצעות הרחבת פעילות האונליין של הרשת כך שתספק הזמנות לירושלים. את ליקוט ההזמנות תבצע החברה בסניף הרשת בראשון לציון. לדברי בעל השליטה (47.26%) חגי שלום, מדובר בצעד ראשון והרשת בוחנת פתיחת סניף בעיר.
לדברי שלום, המכהן כמנכ”ל, “נעניק משלוחים עד הבית 24/7 כולל שבתות וחגים ומגוון רחב של מותגים ומוצרים מרחבי העולם”. טיב טעם מתכננת להיכנס לעיר עם קמפיין פרובוקטיבי שילווה את המהלך, תחת הסלוגן “ימות השליח!”. במסגרת הקמפיין, שבו תשקיע הרשת כחצי מיליון שקל, יחולקו פנקסים עם פתקים המיועדים לכותל כמו “אמן שתהיה תחבורה ציבורית בשבת”, “אמן שיהיו נישואין אזרחיים” ועוד.
1 צפייה בגלריה
מוסף שבועי חגי שלום מנכ"ל טיב טעם
מוסף שבועי חגי שלום מנכ"ל טיב טעם
בעל השליטה בטיב טעם חגי שלום. ישקיע חצי מיליון שקל בפרסום
(צילום: רמי זרנגר)
בטיב טעם רואים בכניסה לירושלים פוטנציאל צמיחה, שכן מנתוני הלמ”ס עולה כי כיום מתגוררים בירושלים למעלה מ־920 אלף תושבים, כשרק שליש מהם חרדים. היתר, כשליש מהתושבים הם מהמגזר הערבי וכשליש חילונים בהרכב מגוון הכולל משפחות וסטודנטים צעירים. את 2020 חתמה טיב טעם עם שיא ברווח הנקי שזינק ב־238% ועמד על 61 מיליון שקל. הכנסות רשת המזון צמחו ב־22.1% והסתכמו ב־1.38 מיליארד שקל, והחברה הכפילה את מספר חברי המועדון ל־338 אלף שקל, זאת בזכות הורדת מחירי אלפי מוצרים למחירי שופרסל דיל.