סגור
קניון מול הים אילת
קניון מול הים (צילום: חן לבון)

בלעדי
לולולמון ואלו יוגה יפתחו חנויות בקניון מול הים באילת

שני מותגי הספורט הבינלאומיים יפתחו חנויות בהשקעה של כמיליון דולר כל אחת; קניון מול הים נחלש בשנים האחרונות בהשוואה למתחריו בעיר, והבעלים - קבוצת עזריאלי - מנסה לחזקו באמצעות המותגים החדשים

קניון מול הים באילת, תחת הבעלות החדשה של קבוצת עזריאלי, מתחמש בשני מותגי הספורט הבינלאומיים לולולמון ואלו יוגה.
ל"כלכליסט" נודע כי שני המותגים שנחשבים לאהודים בישראל יפתחו בקיץ הקרוב חנויות בקניון, והן ימוקמו אחת מול השנייה בקומה השנייה בו.
עוד נודע כי כל אחת מהחנויות תכלול שטח של כ-500 מ"ר, ועל פי ההערכות, ההשקעה בפתיחת כל חנות צפויה לעמוד על כמיליון דולר. במסגרת השינויים בתמהיל החנויות בקניון חנות קסטרו וחנות אלמ ייצאו ממנו, ולטובת מותגי הספורט החדשים יחליפו מיקומים, בין השאר, חנויות רנואר, פמינה ודלתא.
עבור אלו יוגה ולולולמון זו תהיה חנות שלישית לכל אחד מהמותגים שלא במקרה פועלים בסמיכות ובאותם מיקומים. אלו יוגה מפעילה חנויות בקניון TLV בתל אביב, בקניון רמת אביב, וחנות בתוך חנות בסניף סטורי שבכיכר דיזנגוף. לולולמון פתחה חנות בקניון רמת אביב ובכיכר דיזנגוף. כעת שני המותגים יורדים, לראשונה, דרומה.
לולולמון נמצא בזכיון של קבוצת אירני בעלת רשת חנויות פקטורי 54, ואלו יוגה בזיכיון של קבוצת האופנה 911 בעלת רשת סטורי.
קבוצת עזריאלי השלימה את רכישת קניון מול הים בקיץ 2022 בתמורה ל-1.3 מיליארד שקל. הקבוצה שבשליטת דנה עזריאלי רכשה את הקניון מידי אלי ישראלי שהחזיק 50% , אילן בן דב שהחזיק 25% וחברת הפניקס שהחזיקה 25%. הרכישה הכניסה את קבוצת הנדל"ן לראשונה לעיר אילת.
שכר הדירה בקניון מול הים נחשב מהגבוהים בארץ. בעבר הוא התאפיין כקניון בעל הפדיונות הגבוהים למ"ר, אבל בשנים האחרונות נחלש וסובל מתחרות מול האייס מול וביג אילת. כעת, קבוצת עזריאלי מבצעת פעולות להשבחת הקניון ומשנה את התמהיל כדי לחזק את הקניון.