סגור
מצעד הגאווה ב ירושלים
מצעד הגאווה (ארכיון) (צילום: עמית שאבי)

פאפאיה גיימינג תעניק חסות לארגון איגי במצעד הגאווה

התרומה תופנה לטובת מכללת מרשה, פרויקט הדגל של איגי. בתוך כך, במסגרת שיתוף הפעולה, חברת ההייטק מעניקה חסות לערכת מוצרים שהופקה לכבוד חודש הגאווה

לכבוד חודש הגאווה, חברת פאפאיה גיימינג מעניקה חסות לארגון הנוער הגאה (איגי) במצעד הגאווה. התרומה תופנה לטובת מכללת מרשה, פרויקט הדגל של איגי.
מכללת מרשה שהוקמה לפני כשנתיים על ידי איגי, היא המכללה הגאה הראשונה בעולם. המכללה מספקת מרחב בטוח ומוגן לחברי וחברות הקהילה המתקשות לזכות בהשכלה גבוהה ומאפשרת להן ללמוד מגוון רחב של תחומים ומקצועות. הלימודים במכללה מסייעים לבוגרים ולבוגרות להשתלב בשוק התעסוקה ולהתפרנס בכבוד.
במסגרת שיתוף הפעולה, חברת ההייטק מעניקה חסות לערכת מוצרים מיוחדת שהופקה במיוחד לכבוד חודש הגאווה, ערכה שממנה יהנו חניכי הארגון, בין היתר, במצעד הגאווה שיתקיים ב-8 ביוני ובמסיבה המרכזית ב-9 ביוני. בין המוצרים ניתן למצוא תיק, כובע, חולצה, בקבוק, מניפה וצמיד ממותגים.
פאפאיה גיימינג הוקמה בשנת 2019 ופועלת בתחום משחקי ה"סקילס" במובייל. החברה הצליחה בשנים האחרונות להתבסס בתחום עם מעל 21 מיליון הורדות של משחקיה. במסגרת המוצרים שפיתחה, יכולים שחקנים להתחרות זה מול זה בטורנירים מבוססי יכולת ולהרוויח מניצחונותיהם.
אוריאל בכר, מנכ"ל פאפאיה גיימינג: "אנו רואים חשיבות רבה בקידום הקהילה הגאה ובערכים המובילים את ארגון איגי לפיתוח חברה מכילה, סובלנית ושיווניות. בחרנו להעניק סיוע כספי למטרות חברתיות חשובות אלה ולהיות נותן החסות המרכזי לקידום המודעות לחודש הגאווה".
עופר נוימן, מנכ"ל איגי : ״שיתוף פעולה כזה בין חברה חדשנית וצעירה שחרטה על דגלה חדשנות ואמונה ביכולת לנצח כל אתגר הוא חיבור משמח וטבעי עבורנו, החסות הזו מבטאת את האמונה בשוויון, בזכות של כל אחת ואחד לחיות בביטחון ואנחנו גאים לפתוח איתה את חודש הגאווה השנה״.