סגור
סניף של סאלח דבאח
סניף של סאלח דבאח (צילום: צחי קיבנשטיין‏)

סאלח דבאח תשקיע 100 מיליון שקל בפתיחת 2 חנויות בחיפה ובנצרת

החנויות שייפתחו בשנה הבאה ישתרעו על שטח של כ־7,000 מ"ר, ויתווספו לארבעה סניפי הרשת שקיימים בדיר אל אסד, עין המפרץ, מגדל ובאר שבע

רשת המזון סאלח דבאח נערכת לפתיחת שתי חנויות גדולות בחיפה ובנצרת בהשקעה כוללת של כ־100 מיליון שקל. החנויות שייפתחו בשנה הבאה ישתרעו על שטח של כ־7,000 מ"ר, והן יתווספו לארבעה סניפי הרשת שקיימים בדיר אל אסד, עין המפרץ, מגדל ובאר שבע. בתחילת השנה זכתה החברה במכרז להקמת מרכז מסחרי על שטח 14 דונם בקריית שמונה תמורת 32 מיליון שקל, ולצדו יוקמו סניף נוסף של רשת המזון ובית מלון.
הסניף בחיפה, שצפוי לקום בתחילת 2024, ימוקם בצ'ק פוסט בכניסה למנהרות הכרמל, וצפוי להיות אחד הסופרמרקטים הגדולים ביותר בצפון הארץ. סניף זה יצטרף לסניף נצרת, שצפוי גם הוא להפתח במהלך 2024, וימוקם במתחם המסחרי החדש הנבנה בימים אלו בכניסה לנצרת.
סאלח דבאח, מנכ״ל הקבוצה: "הסניפים החדשים בחיפה ובנצרת, כמו הסניפים הקיימים שלנו בדיר אל אסד, עין המפרץ, מגדל ובאר שבע, מביאים איתם סטנדרט חדש של שירות, איכות במוצרים ובחומרי הגלם, שפע ומגוון. בשנים הקרובות נמשיך לצמוח ולפתוח סניפים ומרכזים מסחריים ברחבי הארץ, על מנת שכל הציבור בישראל יוכל להנות מחווית הקנייה שלנו".