סגור

המו"מ בין דלתא ל־Bath & Body Works תקוע

דלתא תכננה לפתוח חנויות למותג הטיפוח של ויקטוריה’ס סיקרט במחצית השנייה של 2021. בשל חילוקי דעות פתיחת החנויות מתעכבת

בשל חילוקי דעות דלתא לא תפתח כרגע חנויות למותג הטיפוח של ויקטוריה'ס סיקרט, כפי שתכננה. בדצמבר 2020 הודיעה דלתא מותגים, כי היא חתמה על הסכם לפתיחת חנויות של שני מותגים בינלאומיים: 20 חנויות של המותג ויקטוריה'ס סיקרט וכן שבע חנויות של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works שחלקן אמורות היו להיפתח כבר במחצית השנייה של 2021, על פי הודעה שמסרה בעבר החברה.
דלתא חתמה על הסכם שיתוף הפעולה לפתיחת החנויות של המותגים הבינלאומיים, בשותפות עם שותף אירופי שמחזיק בזיכיון למדינות נוספות באירופה, כאשר במסגרת ההסכם הוקמה חברה משותפת שדלתא גליל אמורה היתה להחזיק בה 60% ולנהל את הפעילות של המותגים בארץ.
אלא שבדו"חות הכספיים של החברה־הבת דלתא מותגים דיווחה החברה כי בינה לבין השותף קיימים חילוקי דעות, ובמצגת שצירפה לדו"ח השנתי לא הוזכרה פתיחת חנויות של Bath & Body Works אלא של ויקטוריה'ס סיקרט בלבד. זה כשלעצמו עשוי להסביר את העיכוב בכניסת המותגים הללו לישראל.
1 צפייה בגלריה
אייזיק דבח בעל השליטה ב דלתא גליל
אייזיק דבח בעל השליטה ב דלתא גליל
בעל השליטה בדלתא גליל אייזיק דבח. 20 חנויות לוויקטוריה’ס סיקרט
(צילום: עמית שעל)
"לאחרונה התגלעו חילוקי דעות בקשר להסכם, אשר נכון למועד דו”ח זה, אינם מאפשרים את קיום ההסכם האמור", ציינה דלתא בדו”ח. "אך הצדדים הרלבנטיים מקיימים מגעים על מנת לפתור את חילוקי הדעות שיאפשרו את הוצאתו אל הפועל גם אם בצורה שונה מהאמור בהסכם המקורי. החברה מעריכה שהסכם מחייב בין הצדדים ייחתם בימים הקרובים בכפוף לאישורו על ידי האורגנים המוסמכים בכל אחד מהצדדים".
דלתא מפעילה בישראל שתי רשתות הלבשה תחתונה והלבשת פנאי — דלתא ומותג הצעירות FIX, שמונות ביחד 205 סניפים. ויקטוריה'ס סיקרט הוא מותג לנשים ויהווה עבור דלתא דרך להרחיב את הפורטפוליו וקהל הלקוחות. הבאתו של מותג הטיפוח Bath & Body Works לישראל היתה אמורה להוות עבור דלתא כניסה ראשונה לתחום שאינו הלבשה — תחום מוצרי הטיפוח — שמתחרותיה מתחום האופנה כבר משחקות בו שנים רבות: פוקס עם ללין וקסטרו עם מותג הטיפוח הבוטאני איב רושה.
הזיכיון הבלעדי של דלתא עם ויקטוריה'ס סיקרט ניתן לה לעשר שנים, עם אופציה להארכה לעשר שנים נוספים. דלתא העריכה כי בחמש השנים הבאות היא תשקיע 70 מיליון שקל בפעילות של מותג ההלבשה התחתונה האמריקאי. שתי החנויות הראשונות צפויות להיפתח בתחילת 2023 ועמן גם אתר אינטרנט.