סגור

חברת ההסעדה סודקסו בשת"פ עם סבוריט הישראלית, יצרנית תחליפי בשר

סודקסו ממדורגת כאחת משלוש החברות הגדולות בעולם בתחום השירותים וההסעדה לעסקים, מוסדות וארגונים ב-80 מדינות בעולם. הפיילוט הראשון עם סבוריט יתקיים בארה"ב

חברת ההסעדה סודקסו (Sodexo) נכנסת לשוק תחליפי הבשר ותציע מנות של תחליפים מן הצומח לסועדים.

החברה חתמה עם הסכם שיתוף פעולה עם חברת סבוריט (SavorEat), המפתחת טכנולוגיה לייצור תחליפי בשר, ותבצע פיילוט למכירת תחליפי בשר בארה"ב. במסגרת הפיילוט שיימשך מספר חודשים, תכין סודקסו ותמכור תחליפי בשר מחלבון צמחי של סבוריט, המיוצרים ומבושלים בנקודות ההסעדה.
סבוריט מפתחת מערכת לייצור והדפסת תחליפי בשר צמחיים. סודקסו היא המעסיק ה-18 בעולם ומדורגת כאחת משלוש החברות הגדולות בעולם בתחום השירותים וההסעדה לעסקים, מוסדות וארגונים ב-80 מדינות בעולם.
2 צפייה בגלריה
מימין: פרופ' עודד שוסיוב, רחלי ויזמן ופרופ' עידו ברסלבסקי  חברת סבוריט
מימין: פרופ' עודד שוסיוב, רחלי ויזמן ופרופ' עידו ברסלבסקי  חברת סבוריט
מימין: פרופ' עודד שוסיוב, רחלי ויזמן ופרופ' עידו ברסלבסקי, חברת סבוריט
(שרון בירון)
במסגרת שיתוף הפעולה יימכרו תחליפי בשר מחלבונים צמחיים של סבוריט, בשלב ראשון, במתחמי מזון במוסדות להשכלה גבוהה, המנוהלים על ידי סודקסו בשוק האמריקאי.
2 צפייה בגלריה
המבורגר של סבוריט תחליפי בשר
המבורגר של סבוריט תחליפי בשר
המבורגר של סבוריט
(צילום: שרון ביירון סבוריט)
במסגרת הפיילוט סודקסו תשלם לסבוריט עלויות וההוצאות עבור הפעילות והכניסה לשוק האמריקאי. הסכם שיתוף הפעולה קובע בלעדיות לצדדים בהקשר למוסדות להשכלה גבוהה בארצות הברית. במהלך השנה הקרובה סבוריט וסודקסו יבחנו חתימה על הסכם סופי שיכסה את אספקת מוצרי המזון של וביצוע פיילוטים נוספים. בסבוריט מעריכים כי היתרון של שיתוף הפעולה הוא בקידום החברה לעבר שלב המסחור והשקת הפעילות בשוק האמריקאי, תוך סיוע בבחינת חווית המשתמש וההיבטים הרגולטוריים בעזרתה של סודקסו.
לפני התחלת הפיילוט, הצדדים יערכו שלב הכנה שיכלול הדגמות של מוצר המזון של סבוריט, קבלת חוות דעת ומשובים מהצוות המקצועי של סודקסו, בחירת המיקומים, תכנון לוגיסטי, שיווק, ושרשרת אספקה.