סגור

מנכ"ל קניוני עזריאלי עוזב כדי לחזור לשופרסל

כשנה לאחר שעבר משופרסל לקבוצת עזריאלי, אורי קילשטיין הודיע היום על סיום עבודתו בקבוצת הנדל"ן; הוא לא הסתיר בעבר את רצונו לשבת על כיסא המנכ"ל של שופרסל, שהשבוע נודע שאיציק אברכהן עוזב אותו; המהלכים שניהל מול רשת הקמעונאות לא היו מקובלים על בעלת השליטה דנה עזריאלי, והיא ביקשה ממנו לבחור צד

כשנה לאחר שעבר משופרסל לקבוצת עזריאלי, אורי קילשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי, הודיע היום (ג') על סיום עבודתו בקבוצת הנדל"ן, כך נודע ל"כלכליסט". הערב קיים קילשטיין שיחת זום עם העובדים, בהשתתפותה של בעלת השליטה דנה עזריאלי, ובה מסר את ההודעה.
קילשטיין צפוי לחזור לחברת שופרסל, לאחר שהמנכ"ל איציק אברכהן הודיע השבוע כי הוא פורש מהחברה. הוא לא הסתיר בעבר את רצונו לשבת על כיסא המנכ"ל של שופרסל, אך לאברכהן לא היו תוכניות לעזוב, וקילשטיין מצא את דרכו לעזריאלי. אחריו עזבו שורת בכירים את שופרסל, ועברו לתפקידי מפתח בקבוצת הקניונים.
בחודשים האחרונים, לאחר שהתגלע סכסוך בין יו"ר שופרסל יקי ודמני לאברכהן, ודמני ניסה למשוך בחזרה את קילשטיין לשופרסל, אך כל עוד אברכהן נשאר בתפקידו, המגעים לא התקדמו. כעת, עם עזיבתו של אברכהן, מתאפשר המהלך שקילשטיין קיווה לו. המהלכים שניהל קילשטיין עם שופרסל במקביל להיותו מנכ"ל קניוני עזריאלי לא היו מקובלים על דנה עזריאלי, והיא ביקשה ממנו לקבל החלטה מידית ולבחור צד. קילשטיין בחר כאמור לעזוב.

1 צפייה בגלריה
מימין: אורי קילשטיין ומנכ"ל שופרסל איציק אברכהן
מימין: אורי קילשטיין ומנכ"ל שופרסל איציק אברכהן
מימין: אורי קילשטיין ומנכ"ל שופרסל איציק אברכהן
(צילום: אביגיל עוזי, אוראל כהן)

קילשטיין עבד 11 שנים בשופרסל, ובתפקיד משנה למנכ"ל עבד במקביל לתפקידו כמנהל אגף הסחר והשיווק. בתפקידו האחרון עבד כשמונה שנים וסיים אותו בינואר 2021.
אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, מסר: "אני מודה לאורי על תרומתו בתקופה רצופת אתגרי קורונה. אורי הוא מנהל מוכשר, בעל ניסיון בעולמות הקמעונאות, ואני מאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה".
קילשטיין ימשיך בתפקידו בחודשים הקרובים ויבצע חפיפה מסודרת.