סגור

בלעדי
יובל קינן, לשעבר המשנה למנכ"ל פרטנר, מונה למנכ"ל יאנדקס ישראל

חברת הענק מרוסיה נכנסה לארץ עם שירות המוניות שלה בשנת 2018. בסוף שנת 2020 השיקה בארץ את שירות יאנגו Deli - משלוחי מכולת מהירים בתוך רבע שעה

חברת יאנדקס (Yandex) מינתה את יובל קינן, לשעבר המשנה למנכ"ל פרטנר, למנכ"ל יאנדקס ישראל - כך נודע לכלכליסט. קינן, שנמנה על המועמדים להחליף את איציק בנבנישתי כמנכ"ל פרטנר, פרש מהחברה בחודש מאי האחרון יחד עם בכירים נוספים, לאחר שלתפקיד מנכ"ל פרטנר מונה אבי צבי.
יאנדקס היא ענקית טכנולוגיה רוסית שמפתחת רכבים אוטונומיים וטכנולוגיות בעולם הפוד-טק, שירותי ענן ואי-קומרס. מינויו של קינן (46) מלמד על רצונה של החברה הבינלאומית לבסס מעמד בשוק הישראלי כשחקנית בתחומי הטכנולוגיה והצרכנות.
2 צפייה בגלריה
יובל קינן
יובל קינן
יובל קינן
(אוראל כהן)
יאנדקס הבינלאומית שואפת להרחיב את הפעילות בישראל, ומקימה מרכז פעילות עצמאי, וממנה מנכ״ל מקומי שיוביל את כל הפעילויות שלה בארץ. קינן יוביל את הקמת הפעילות המקומית כולל יאנגו, יאנגו דלי ושירותים חדשים שעתידה יאנדקס להכניס לישראל.
זה אינו השינוי היחיד שעושה יאנדקס בישראל. במרץ 2020 עזב את תפקידו מנכ"ל יאנגו ישראל, יניב אלפי, ברקע הקושי של יאנגו להתחרות באפליקציית הזמנת המוניות הישראלית גט. לאחר תשעה חודשים מינתה החברה את יוחאי עבאדי לנהל את הפעילות בישראל של אפליקציית יאנגו.
2 צפייה בגלריה
שליח של יאנגו חברת משלוחים ינגו
שליח של יאנגו חברת משלוחים ינגו
יאנגו דלי
(צילום: מיכל גור)
יאנדקס נכנסה לישראל עם שירות המוניות שלה בשנת 2018. בסוף שנת 2020 השיקה בארץ את שירות יאנגו Deli - משלוחי מכולת מהירים בתוך רבע שעה, לבית הלקוח, שמבוסס על ליקוט מוצרים מחנויות מוחשכות ששוכרת החברה ואשר כולל כיום 14 סניפים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, ראשון לציון, בני ברק ובת ים, וצפוי להתרחב לסניפים נוספים. בנוסף, עוסקת החברה בתוכניות הכשרת והסבת אקדמאיים לעולמות ההייטק - יאנדקס Education, פיתוח רובוט השליחויות האוטונומי Rover שעתיד להתחיל בניסוי בקרוב, ופרויקט הרכב האוטונומי של החברה.
מיאנדקס נמסר בתגובה: "יאנדקס פועלת בשוק הישראלי עם מגוון שירותים ועסקים בתחומי הטכנולוגיה, המשלוחים והתחבורה החכמה. לאור התרחבות היקף הפעילות בישראל נבחר יובל קינן להוביל את פעילות Yandex בשוק הישראלי ולתמוך בכלל היחידות המקומיות".