סגור

שת״פ בין ארטליסט ובית ספר רימון: תלמידים יקליטו אלבום שיקבל חשיפה בין לאומית

חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist תעניק למוזיקאים צעירים בוגרי בית הספר למוזיקה רימון הזדמנות להקליט אלבום ללייבל המוזיקה הבינלאומי של החברה

שיתוף פעולה חדשני וראשון מסוגו בישראל יוצא לדרך בין חברת Artlist, המספקת ליוצרי תוכן בעולם קטלוגים מגוונים ואיכותיים הכוללים כמיליון מדיות דיגיטליות ותוכנות עריכת וידאו חדשניות, עם רימון - בי"ס המוביל למוזיקה. במסגרת שיתוף הפעולה, בוגרי רימון יזכו להזדמנות ייחודית להקליט אלבום מוזיקה שישמש יוצרי תוכן ברחבי העולם ליצירת תוכן וידאו, ויעלה לפלטפורמת לייבל המוזיקה Artlist Original.
שיתוף הפעולה הייחודי בין ארטליסט לרימון, מתבסס על הרעיון לחיבור בין ביקוש עולמי גובר לתכנים מוזיקליים, לבין מאגר של מאות בוגרים מוכשרים ברימון שיוצרים קטעים מוזיקליים איכותיים עם פוטנציאל לתפוצה גלובלית.
1 צפייה בגלריה
הנהלת רימון וחברת הקריאייטיב טכנולוגיה Artlist במעמד החתימה
הנהלת רימון וחברת הקריאייטיב טכנולוגיה Artlist במעמד החתימה
הנהלת רימון וחברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist במעמד החתימה
(artlist)
קבוצת סטודנטים של רימון בשנה ג' ייבחרו לקחת חלק בשיתוף הפעולה הייחודי עם סיום לימודיהם, ולאחר שיעברו מיון. אותם בוגרים יקבלו ליווי מוזיקלי מקצועי ומקיף מצוות המוזיקה של ארטליסט, הכולל מוזיקאים, מפיקים מוזיקליים, טכנאי סאונד ואנשי מקצוע נוספים מהבולטים בתחומם בארץ. בסיום התהליך, כל בוגר יזכה לשחרר אלבום עם מספר קטעי מוזיקה שישתלב ברפרטואר המגוון של Artlist Original, הכולל אמנים עצמאיים מוכשרים מרחבי העולם.
שיתוף הפעולה מאפשר לבוגרי רימון לעשות את הצעד הראשון בתעשייה וליצור אלבום של ממש, לקבל בעבורו תשלום ככל אמן שנכנס ללייבל המוביל של Artlist Original, לפתח לעצמם אופק תעסוקתי ולזכות בחשיפה בינלאומית ענקית שיכולה להביא איתה פריצה מקצועית משמעותית בארץ ובעולם, ובכללם בתכנים של מותגי ענק. לראייה, אמנים רבים אחרים של Artlist Original זכו לככב בתכנים של מותגים דוגמת גוגל, סמסונג, נטפליקס ועוד, בהם מאיה איזקוביץ, יחזקאל רז, תומר כץ (תחת השם D Fine Us) ועומר לוז (תחת השם Peter Spacey).
חברת Artlist היא מהחברות המובילות והמרכזיות המפתחות ומייצרות מדיות דיגיטליות עבור יוצרי תוכן ברחבי העולם, בהם יוטיוברים, משפיעני רשת, יוצרי וידאו ועוד. Artlist אף פיתחה כלים חדשניים להנגשת תכנים עבור יוצרי תוכן ומפעילה תוכנות עריכת וידאו ותמונה וכן מספר פלטפורמות מגוונות ואיכותיות מבוססות מנוי של נכסים דיגיטליים, בהם מאגר מוזיקה, אפקטים קוליים, קטעי וידאו, טמפלטים ועוד.
איציק אלבז, מייסד ומנכ"ל משותף ב-Artlist: "העצמת ופיתוח הדור הבא של מוזיקאים הוא חלק בלתי נפרד מהמשימה של ארטליסט, הפועלת בהיבטים מגוונים ושונים בכדי לספק ליוצרי תוכן בכל העולם את המוזיקה הטובה ביותר ובו בזמן תומכת במוזיקאים עצמאיים".
יהודה עדר, נשיא רימון: "רימון נמצא בחזית החדשנות המוזיקלית בישראל. אנו מחויבים להעניק למוזיקאים את כל ההזדמנויות לקדם את עצמם ולרכוש מקצוע פרקטי לצד ידע מוזיקלי, במסגרת הכי חדשנית ומותאמת לתעשייה כיום".