סגור

צפוף בקניונים: רשת JD ספורט תפתח 50 חנויות

קבוצת MGS, בעלי אדידס ישראל ומגה ספורט, תפתח רשת חנויות למותג הבריטי. הסניף הראשון ייפתח בראשון לציון והשני בדיוטי פרי

רשת הספורט הבריטית JD Sport תפתח בישראל 40–50 חנויות בפריסה ארצית, כך נודע ל"כלכליסט". גדעון מוליוב, בעלי אדידס ישראל ויבואנית מוצרי הספורט MGS, שקיבל את הזכיון להפעיל בישראל חנויות של ענקית הספורט הבריטית, מתכנן לפתוח בשנת הפעילות הראשונה 10 חנויות בארץ ואתר אונליין. לאחר מכן אמורות להיפתח בכל שנה עשר חנויות נוספות.
גודלן הממוצע של חנויות JD ינוע בין 400 ל־800 מ"ר, מלבד חנויות הדגל בראשל"צ ובירושלים ששטחן יעמוד על שטח של 1,200 מ"ר. החנויות ייפתחו בהשקעה כספית של 8,000 שקל למ"ר בקניונים ומרכזי קניות פתוחים.
1 צפייה בגלריה
חנות JD ספורט בארה”ב
חנות JD ספורט בארה”ב
חנות JD ספורט בארה”ב. הקבוצה מפעילה 16 רשתות שמתמחות באופנת ספורט
שוק אופנת הספורט הולך להיות רווי בשנים הקרובות. לתחום נכנסו לאחרונה קבוצת פוקס עם הרשתות דרים ספורט ואופליין ביי ארי, בנוסף לנייקי ופוטלוקר שכבר בפריסה רחבה. בנוסף, דלתא מקימה רשת חדשה לבגדי יוגה ופילאטיס, ועזריאלי במו”מ להבאת alo yoga.
החנות הראשונה של JD תיפתח בפברואר במתחם G בראשון לציון. לקראת חג הפסח תיפתח חנות שנייה בדיוטי פרי בנתב"ג, על שטח חנות הספורט שמפעילה כיום גם MGS, ותיסגר בעוד חודש לטובת המותג הבינלאומי. מכיוון שמוליוב הוא הזכיין של חנות הספורט בנתב"ג, החלפת המותג מתקיימת בהתאם לתנאי המכרז הנוכחי, ולא מצריכה מכרז חדש. "אנחנו רואים בשותפות העסקית עם JD הזדמנות אדירה להשקת חווית לקוח ייחודית תחת המותג הבינלאומי JD Sports", אמר גדעון מוליוב ל"כלכליסט". "אני בטוח שהחיבור בין הקבוצות הוא נכון ומדויק ואנו גאים להוביל את הבשורה הצרכנית החדשה. בשנה הראשונה הקבוצה תפתח כ־10 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר סחר”.
JD Sports היא קמעונאית המתמחה באופנת ספורט לנשים, גברים וילדים, ומשווקת מותגים בינלאומיים כגון נייקי, אדידס, פומה, אנדר ארמור, ניו בלאנס, ו־The North Face לצד מותגים פרטיים. עם חלק מהמותגים יש לרשת הסכמים לדגמים בלעדיים.
JD הבריטית משווקת פריטים ובגדי ספורט של קבוצות כדורגל וכדורסל מובילות כמו שיקגו בולס, בוסטון סלטיקס, אתלטיקו מדריד, ו־FC ברצלונה. הרשת שייכת לקונצרן JD שמפעיל 16 רשתות קמעונאות המתמחות בהלבשה והנעלת ספורט ומוצרי אאוטדור ומגלגל מחזור של מעל 6 מיליארד ליש"ט בשנה.
ל־JD Sports מעל 850 חנויות ב־19 מדינות בעולם, בהן ארה"ב, אוסטרליה, בלגיה, גרמניה, איטליה, ספרד ודרום קוריאה. הקבוצה השנה עשרות חנויות של רשת Finish Line שגם היא בבעלותה בארה”ב, לחנויות JD Sports. לפני כמה חודשים נפתחה חנות הדגל של JD בטיימס סקוור, ניו יורק.