סגור

אחרי פוקס: דלתא מקימה רשת לבגדי יוגה ופילאטיס

החברה הודיעה על השקת המותג שיתבסס על טכנולוגיה ייחודית של דלתא גליל ברבעון השני של 2022, עם פתיחת 7 חנויות ייעודיות ואתר. זאת לאחר הכרזתו של הראל ויזל על הקמת רשת לבגדי יוגה ופילאטיס תחת השם אופליין ביי ארי

תחום אופנת הספורט המתעצם מוביל גם את דלתא להשקת מותג משלה. אחרי שהראל ויזל הכריז על הקמת רשת לבגדי פילאטיס ויוגה תחת השם אופליין ביי ארי, גם דלתא מקימה רשת לבגדי ספורט ייעודים לפילאטיס ויוגה. דלתא
המותג החדש יתבסס על טכנולוגיות ייחודיות של דלתא גליל, ונמצא בשלב מתקדם של פיתוח קולקציה ומיתוג. השקת המותג מתוכננת ברבעון שני של 2022, עם פתיחת שבע חנויות ייעודיות ואתר אונליין. לאחר מכן, פריסתו תוגדל.
המותג ייוצר בעזרת החברה־האם דלתא גליל, שמייצרת מוצרים למותגי ספורט מתחרים כמו לולו למון, נייקי, אדידס, אנדר ארמור ועוד. בתוך כך, תמשיך החברה להשקיע במוצרים וקטגוריות עם רווחיות גבוהה.
החברה מתכננת להכפיל את מכירת החזיות בהשוואה ל־2020, להרחיב את קטגוריית התינוקות מביגוד בסיסי לביגוד יומיומי וטרנדי, בין היתר כדי להגדיל את תדירות הביקור של הלקוחות בחנויות ולהגדיל את סל הקנייה. מעבר לזאת, צפויה החברה להיכנס לעולמות הטיפוח עם המותג Bath & Body Works.

1 צפייה בגלריה
ענת בוגנר מנכלית דלתא ישראל עבודה ראשונה
ענת בוגנר מנכלית דלתא ישראל עבודה ראשונה
ענת בוגנר. עוברים למרלו”ג חדש
(צילום: דנה קרן)
דלתא ישראל הונפקה לפני חודשיים. על פי דו”חות החברה לרבעון הראשון, הכנסות הרשת הסתכמו ב־193.2 מיליון שקל, עלייה של 30% לעומת התקופה המקבילה. 65.1 מיליון שקל מתוכן בוצעו באונליין. את העלייה בהכנסות המקוונות אפשר לראות בקורלציה לסגירת החנויות: בחודש ינואר עלו המכירות המקוונות ב־595%, בחודש פברואר עלו ב־544%, ובמרץ, הואט קצב הצמיחה לאחר שהחנויות נפתחו ב־21 בפברואר, והגידול במכירות האונליין עמד על 113%.
"רואים שגם במרץ, למרות שחנויות היו פתוחות כבר, עדיין האונליין הכפיל עצמו אל מול מרץ המקביל, שגם בו מחצית מהחודש היה סגר”, אומרת מנכ”לית דלתא ישראל, ענת בוגנר. “גם הרשת הפיזית התחזקה מאוד. הרבה צרכנים בוחרים היום לקנות בשתי הפלטפורמות יחד".
דלתא מפעילה 170 חנויות למותג ו־31 חנויות פיקס. בוגנר אומרת כי החברה לא סגרה חנויות במהלך המשבר וכולן נפתחו מחדש. "אין לנו חנויות מפסידות בדלתא ופיקס, ואפילו פתחנו שתיים נוספות”, היא אומרת, “הדבר היחיד שאנחנו עושים הוא צמצום כמות חנויות העודפים שלנו, כי ניהול המלאי שלנו הולך ומשתפר. היום יש לנו 15 חנויות עודפים ואנחנו הופכים חלק מהן לחנויות רגילות. אנחנו מצליחים לנהל את המלאי יותר נכון ולהקטין את מכירות עודפים, מה שמשפיע על הרווחיות הגולמית”.
זינוק של 466% ברווח הנקי ברבעון הראשון
העלייה במכירות ושיפור הרווחיות הגולמית הזניקו את הרווח התפעולי של דלתא ישראל ב־397%, וזה הסתכם ב־39 מיליון שקל. בשורה התחתונה, דלתא ישראל סיימה את הרבעון הראשון עם זינוק של 466% ברווח הנקי שהסתכם ב־25.3 מיליון שקל.
לדברי בוגנר, פריסת החנויות של הקבוצה רחבה ואין כמעט מיקומים שהיא נדרשת ליהכנס אליהם. "אנחנו בוחנים עכשיו בפינצטה את המיקומים שלנו”, היא אומרת, “בקניונים אנחנו נמצאים כבר בכולם, אז ניכנס למרכזים שכונתיים שעובדים מצוין בשבילנו, ונשקיע באונליין ובשיפור חוויית הלקוח ובהכנסת שיפורים למוצרים".
כדי לתמוך בצמיחה של דלתא ישראל, מתכננת החברה לעבור למרלו"ג בגודל 13 אלף מ"ר בקיסריה, בתוך ארבע שנים, שיחליף את המרלו"ג שמשרת אותה כיום על שטח קטן יותר. "אנחנו חווים צמיחה והתפתחות גם בערוצי האונליין, ונקים מרלו"ג חדש בקיסריה שמשלב יכולות רובוטיות, כדי להגדיל משמעותית את הליקוט וההפצה שלנו מהמרלו"ג", אומרת בוגנר.