סגור
מורדי שבת על רקע הדמיה של הפרויקט בברודצקי תל אביב
מנכ"ל ICR מורדי שבת על רקע הדמיה של הפרויקט בברודצקי תל אביב (צילום: אמיר לוי ו-PITOM STUDIO)

הכנסות של מאות מיליונים: תוכנית הפינוי-בינוי שעומדת לשנות את רמת אביב

מהנדס העיר ת"א אישר את תוכנית העיצוב של חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות בפרויקט ברחוב ברודצקי בצפון העיר. במסגרת הפרויקט ייבנו ארבעה מגדלים בני 6 קומות, ו-166 דירות ייבנו במקום 96 יח"ד שקיימות היום

אושר התכנון העיצובי של חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות, סביב פרויקט ברחוב ברודצקי בתל אביב - כך הודיעה היום (ב') החברה. עוד דווח כי הושג רוב הדיירים הנדרש לטובת הקמת הפרויקט, עומד על 87 אחוזי תמיכה בכל בניין. בחברה צופים כי ההכנסות מהמיזם יעמדו על כ-400 מיליון שקל.
מדובר בפרויקט ברחוב ברודצקי 33-39, המשתרע על פני כ-7.5 דונמים. במסגרת התוכנית ייהרסו ארבעה בניינים ישנים בני 96 יח"ד, שבמקומם ייבנו כ-166 דירות חדשות על פני ארבעה מבנים חדשים בני 6 קומות כל אחד. מתוך 166 הדירות, 70 דירות יימכרו על ידי ICR, והיתר יימסו לידי הדיירים והבעלים הנוכחיים. הדירות יהיו בנות שלושה עד חמישה חדרים, ובנוסף אליהן ייבנו גם דירות גן ופנטהאוזים. כל אחד מיח"ד החדשות תהיה מאובזרת בחניה ובמרפסת, ולפי ההערכות, מחירה של דירת 100 מטרים יעמוד על כשישה מיליוני שקלים.
בשבועיים הקרובים תגיש החברה בקשה להיתר בנייה, שיתבסס על על פי החברה, תמ"א 38/2 הריסה ובנייה. תוקף התמ"א הוארך בשל המלחמה עד לאוגוסט השנה, ועל פי ההערכות בחברה ההיתר עצמו יתקבל בעוד כשנתיים. לדברי גורמים בחברה, בתחילת התהליך דרשו בעיריית ת"א שתוגש תב"ע לכל בניין בתוכנית, אך לבסוף התירה את הגשת התכנון העיצובי במקום - שהתקבל. אדריכל ומתכנן הפרויקט הם מעוז פרייס אדריכלים. משרדי עורכי-הדין של הדיירים הם משרד מינצר-כרמון, ניסים, משרד בר יוסף, נאוי, תורג'מן ושות', ומשרד רייסמן דויטש ושות'. החברה המארגנת היא שירלי זמיר, פז התחדשות עירונית.
"החברה ממשיכה להעמיק ולהרחיב פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, עם שורה של פרויקטים בת"א שהחברה מקדמת במרץ", אמר מנכ"ל ICR, מורדי שבת. "רחוב ברודצקי המבוקש הופך את המיזם לאטרקטיבי במיוחד".
נכתב על ידי מרכז הנדל"ן