סגור
תמיר אמר משנה למנכ"ל פרטנר הפורש
תמיר אמר משנה למנכ"ל פרטנר הפורש (צילום: ינאי יחיאל)

אחרי שהתפטר מתפקידו בפרטנר: תמיר אמר יחליף את רועי וישנוביצקי כמנכ"ל קבוצת חג'ג'

רועי וישנוביצקי מסיים את תפקידו אחרי פחות משנה. המנכ"ל החדש, תמיר אמר, מכהן מאז יוני 2021 כמשנה למנכ"ל פרטנר והודיע אתמול על התפטרותו. אמר היה מועמד לתפקיד מנכ"ל חברת פרטנר, אך מי שנבחר בסופו של דבר היה אבי גבאי

קבוצת חג'ג' הודיעה היום (ה') על סיום תפקידו של רועי וישנוביצקי כמנכ"ל החברה. מי שיחליף אותו יהיה תמיר אמר, שהודיע אתמול על התפטרותו מתפקיד משנה למנכ"ל חברת פרטנר.
רועי וישנוביצקי נכנס לתפקידו כמנכ"ל קבוצת חג'ג' ב-14 בנובמבר 2021. על פי מה שפורסם אז, הרקע לכניסתו לתפקיד היה גידול בהיקפי הפעילות של החברה ורצונו של הבעלים עידו חג'ג' להתמקד בתחום הפיתוח העסקי של החברה. עלות ההעסקה המרבית של וישנוביצקי היתה 2.492 מיליון שקל בשנה.
המנכ"ל החדש, תמיר אמר, מונה לתפקיד סמנכ"ל כספים ב-2017, ובהמשך מונה גם לסמנכ"ל תשתיות פייבר. החל מיוני 2021 הוא משמש גם כמשנה למנכ"ל פרטנר. אמר היה מועמד לתפקיד מנכ"ל חברת פרטנר, אך בחודש מאי האחרון פורסם כי אבי גבאי, לשעבר מנכ"ל סלקום ומבעלי השליטה בחברת פרטנר, נבחר לתפקיד.
קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן עוסקת בארגון קבוצות רכישה ונדל"ן יזמי. בדיווח על מצב החברה ברבעון הראשון של 2022 מסרה החברה כי ההון העצמי שלה מוערך ב-946 מיליון שקל. הרווח הגולמי הצפוי מפרויקטים "בשלים" עומד על כ-4 מיליארד שקל.
בין הפרויקטים הגדולים והמוכרים של קבוצת חג'ג' ניתן לציין את שני מגדלי הארבעה, מגדל מאייר ומגדלי הצעירים, שבנייתם הושלמה, ואת מגדל סומייל, שנבנה בימים אלה - כולם בתל אביב. בנובמבר 2021 הודיעה הקבוצה כי רכשה בהסכם שותפות כ-18 דונם במתחם לודוויפול, בכניסה הדרומית לתל אביב, תמורת 250 מיליון שקל. בחודש מרץ זכתה הקבוצה בקרקע במתחם מנדרין תמורת 392 מיליון שקל.
באפריל האחרון רכשו האחים חג'ג' כ-17% ממניות החברה לישראל בבתי הזיקוק במפרץ חיפה בתמורה ל-600 מיליון שקל. ההערכה היא כי העסקה מתבססת על החזון להפוך את המפעל ואת האזור הענקי שמסביבו למיזמי מגורים, מסחר ותעסוקה.