סגור
הדמיה של פרויקט של חנן מור בשדה דב
הדמיה של הפרויקט

עסקים כרגיל? הוועדה המקומית אישרה את התוכנית של חנן מור בשדה דב

תוכנית העיצוב למתחם של החברה בשדה דב קיבלה את אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה; הפרויקט יכלול 458 דירות, מלון בוטיק, מסחר בקומות הפונות אל הרחוב ומגדל של 39 קומות. לפי התוכנית העסקית של חנן מור, המכירות הצפויות הן לפי שווי של 74 אלף שקל למ"ר, כלומר כ־8 מיליון שקל ויותר לדירה ממוצעת

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב אישרה את תוכנית העיצוב האדריכלי לתוכניתו של היזם חנן מור במתחם שדה דב בתל אביב.
תוכנית הפיתוח ועיצוב האדריכלות תוכננה על ידי האדריכל רני זיס בשיתוף "צפנת דונסקי אדריכלים" ואושרה לאחר הליך תיאום של שנה במהלכו, בין היתר, אושרו עיצוב המבנים, תוכנית הפיתוח ותמהיל הדירות. כמו כן, בפרויקט לקחה חלק מעצבת העל הלונדונית קלי הופן, שבין לקוחותיה נמנים הזוג האייקוני ויקטוריה ודיוויד בקהאם, שחקן הקולנוע כריס אוונס ומאמן קבוצת הפאר צ'לסי פרנק למפארד.
על פי התוכנית, הפרויקט יכלול 458 דירות, מלון בוטיק ומסחר מלווה רחוב, ייבנה סביב חצר פנימית גדולה ויכלול מגדל של 39 קומות בו כל קומה מתוכננת באופן שונה. עוד יכלול הפרויקט בריכות שחייה, ספא וחדר כושר. הבנייה עומדת בתקן LEED Platinum וכוללת גגות מייצרי חשמל, טעינה חשמלית לכל הרכבים וחניית אופניים.
התוכנית העסקית היא לפי מחיר של 74 אלף שקל ממוצע למ"ר. רווח הפרויקט - כ-640 מיליון שקל. מרבית הדירות, כ-290, הן בגודל של 45-83 מ"ר, במחירים של 3.2-6.4 מיליון שקל. המחיר לדירה ממוצעת - כ-8 מיליון שקל.
מור היה אחד משורה של יזמים שרכשו מגרשים במתחם שדה דב, לאור הפוטנציאל האדיר של המתחם ובשל קרבתו לים. על פי התוכנית שאושרה, יחצה את הרובע של שדה דב ציר ראשי, שימשיך את רחוב אבן גבירול צפונה ובו יעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה. בקרבת המתחם, צפונית למתחם רידינג, מתוכננת מרינה ובה בית ספר ימי כלל עירוני, פארק וטיילת.
אלא שלצד יתרונות המיקום, מור נמנה על שורה של יזמים שרכשו את הקרקעות במתחם בשיא הגאות בשוק הנדל"ן, והזינוק בעלויות המימון צפוי להכביד עליהם לאורך כל תקופת הפרויקט ומחייב אותם להציב לדירות רף מחיר גבוה.