צים שיווק תחלק דיביבנד של 83 מיליון שקל
בנוסף, אישר הדירקטוריון נטילת מסגרת אשראי של 140 שקל לצורך השלמת יינות ביתן
דירקטוריון צים שיווק, המפעילה את רשת כמעט חינם, הסכים על חלוקת דיווידנד של 83 מיליון שקל. בנוסף אישר הדירקטוריון נטילת מסגרת אשראי של 140 מיליון שקל לצורך השלמת עסקת יינות ביתן.
בתחילת אוקטובר2012 אישרה צים שיווק את חשיפת "כלכליסט", לפיה הושגו הבנות למיזוג
הכנסות צים שיווק ברבעון השלישי הסתכמו ב-352.4 מיליון שקל, גידול של כ-4.3% לעומת כ-337.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מגידול במספר הסניפים. במכירות בחנויות זהות (SSS) חל קיטון של כ-3.1% הנובע מפתיחת חנויות חדשות בסמוך לסניפים הוותיקים ומהחרפת התחרות הקיימת. המכירות למ"ר ברבעון השלישי עמדו על כ-9.3 אלף שקל, קיטון של כ-9.7% לעומת כ-10.3 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.