החגים עזרו לורדינון להגדיל את ההכנסות ב-156%
הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה עמדו על 29.5 מיליון שקל וזאת בהשוואה ל- 11.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
ורדינון, חברת הטקסטיל למוצרי בית, דיווחה על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2009. הרבעון הראשון של השנה הסתיים ברווח נקי של 2.1 מיליון שקל בהשוואה להפסד של 138 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה עמדו על 29.5 מיליון שקל וזאת בהשוואה ל- 11.5
לדברי גיל שפייזמן - מנכ"ל החברה, הגידול החד נובע מעיתוי החג שחלק מהשפעתו באה לידי ביטוי ברבעון 1 2009 (בשונה משנה שעברה) וכן גם הרחבה והגוונה מהותית של ערוצי ההפצה והמכירה של החברה.
הגידול במכירות בא לידי ביטוי בכל ערוצי המכירה והשיווק של החברה עם דגש מיוחד על ערוצי ההפצה הסיטונאים של החברה.