מדד אמון הצרכן בארה"ב זינק ביותר מ-50%
מדד אמון הצרכן בארה"ב לחודש אפריל נקבע על 39.2 נקודות, בהשוואה לרמה של 26 נקודות בחודש מרץ. המדד היכה את הציפיות שהצביעו על רמה של 30 נקודות בלבד
מדד אמון הצרכן בארה"ב לחודש אפריל, שפורסם היום בשעה 17:00 (שעון ישראל), הצביע על שיפור משמעותי של אמון הצרכן האמריקאי. על פי הצפי המדד היה אמור להצביע על רמה של 30 נקודות בלבד, אך בפועל נרשמה רמה של 39.2 נקודות, הרמה הגבוהה ביותר מאז חודש נובמבר 2008.
לשם השוואה
העלייה המשמעותית דוחפת בשעה זו את המדדים בוול סטריט לעליות לאחר פתיחה שלילית של יום המסחר.
המדד הוא סקר חודשי הנערך בקרב 5,000 משקי בית והוא משמש לניבוי שינויים פתאומיים בצריכה. שינויים משמעותיים בצריכה מוגדרים כשינויים הגדולים מ-5 נקודות ולכן התוצאה שהתקבלה בסקר האחרון הינה כל כך משמעותית.