$
פרסום ושיווק

פודקאסט חינוכי

הטלוויזיה החינוכית תחת איום סגירה? זה לא מפריע לה לפרסם מכרזים להפקת פודקאסטים

אופיר דור 08:2619.02.15
על אף איום הסגירה המרחף מעליה הטלוויזיה החינוכית, בניהולו של אלדד קובלנץ, ממשיכה להתרחב. ל"כלכליסט" נודע כי בימים הקרובים היא צפויה לפרסם מכרזים ראשונים להפקת פודקאסטים (תוכניות אודיו להורדה או השמעה ישירה מהאינטרנט). החינוכית תאפשר הורדה שלהם דרך אתר האינטרנט שלה ובאמצעות אפליקציה ייעודית. החינוכית כבר השיקה בשנה שעברה אפליקציה של שירי ילדים.

 

בסוף דצמבר היא פרסמה קול קורא למפיקי פודקאסטים להירשם למאגר ייעודי, וכעת היא תפרסם מכרזים לפי טווח הגילאים שהתוכנית פונה אליו, הז'אנר ואורך הפודקאסט בדקות. תחום הפודקאסטים צובר תאוצה בתוכניות כמו This American Life וסדרת השמע "סירייל" בארה"ב.

 

לדברי קובלנץ, שניהל במשך עשור את תחנת גלגל"צ, "החינוכית הפכה בשנים האחרונות לחברת תוכן שעוסקת בשלל מוצרים, ולא רק בהפקת ערוץ טלוויזיה והפודקאסטים הם עוד שלב משמעותי בהתפתחותה. הדבר יאפשר ליוצרים מוכשרים להתבטא במדיום שמצליח להגיע לשיאים של יצירתיות וכשרון דווקא בגלל שהוא מבוסס על קשב".

 

אלדד קובלנץ, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית. "שיאי יצירתיות" אלדד קובלנץ, מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית. "שיאי יצירתיות" צילום: אוראל כהן

 

 

קובלנץ. "שיאי יצירתיות"
בטל שלח
    לכל התגובות
    x