רשת am:pm תשווק מוצרים באריזות מוקטנות
ברשת מסבירים כי מדובר במהלך המותאם למאפייני הצריכה של הלקוחות. מגון המוצרים המוקטנים יכלול מוצרי מזון, משקאות, טואלטיקה ופארם
רשת המרכולים am:pm בבעלות אלון רבוע כחול של דודי ויסמן, מתחילה לשווק מוצרים באריזות מוקטנות. ברשת מסבירים כי מדובר במהלך המותאם למאפייני הצריכה של הלקוחות.
- רשת am:pm יוצאת במהלך מיתוג חדש בעלות של 4 מיליון שקל
- העליון הורה לעיריית ת"א לפעול לסגירת טיב טעם ו־AM:PM בשבת
מגון המוצרים המוקטנים יכלול מוצרי מזון, משקאות, טואלטיקה ופארם. לדברי עידו מור, מנכ"ל הרשת, "מדובר במוצרים פונקציונליים לצריכה נבונה. המוצרים יימכרו בכל סניפי הרשת ובהמשך נבחן כניסת מוצרים מקטגוריות נוספות".
במהלך אוגוסט יימכרו המוצרים במבצעי היכרות. כך לדוגמה ממרח שוקולד נוטלה 180 גר', מארז 3 יחידות קוקה-קולה (250 מ"ל), דגני בוקר ילדים נסקוויק או סיני מינס יימכרו ב-10 שקלים, קטשופ היינץ 397 גר' ב-6 שקלים ועוד.
המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כמיליון שקל, שיעלה בשלטי חוצות, בתשדירי רדיו וכן תעשה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.