קבוצת הדיה זכתה בניהול המדיה הדיגיטלית של קופ"ח מכבי
בפעילות הכוללת ובניית התשתית הדיגיטלית הושקעו כ-4 מיליון שקל. בסניפי הקופה ובתי המרקחת שלה הוצבו כ-500 מסכים שיציגו תכנים שיווקיים עם אופי בריאותי
- סקר - האם ביקרתם בסניף קופת חולים בסמארטפון?
- למה צריך ביטוח בריאות שמשלים את הביטוח המשלים?
- מכבי החזירה למבוטחים הכי הרבה, אבל על חשבון הגירעון
במסגרת הפעילות, בסניפי הקופה ובתי המרקחת שלה הוצבו כ-500 מסכים ברחבי הארץ שיציגו תכנים שיווקיים ופרסומיים, עם אופי בריאותי. בין השאר יוצגו תכנים בנושאים של עידוד תזונה נכונה, שיפור כושר גופני, טיפולים ייחודיים, לייף סטייל, קוסמטיקה, ויטמינים ותוספי תזונה, והמלצות הקשורות בבריאות הגוף והנפש. בין היתר יוצגו על המסכים קמפיינים של סטודיו C, רשת פרופורציה ושל חברות תרופות ומזון.