$
פרסום ושיווק

"לתת לצרכן הרגשה שהוא מקבל ערך נוסף"

בהתייחסו למחאה הצרכנית בישראל אמר מנכ"ל Pretesting, כי "הפתרון למחירים גבוהים הוא תחרות"

שלי פריצקר 09:0325.11.12

לי ווינבלט התייחס במהלך הראיון גם למחאה הצרכנית בישראל. "כשזה נוגע לאוכל בסיסי, אנשים מאוד עצבניים על מחירים גבוהים. אתה לא יכול לפרסם בזמן עליית מחירים כי אנשים מתעצבנים שמשתמשים בכסף שלהם לפרסום. אבל אפשר להסביר לאנשים למה המחיר עולה, אתה אומר 'אני יודע שאתה עצבני שהעלינו

מחירים אבל היינו חייבים ויכולנו גם להעלות יותר'.

 

"הפתרון למחירים גבוהים הוא תחרות. ככל שיש יותר אפשרויות המחיר יורד. גם צריך לתת לצרכן הרגשה שהוא מקבל משהו אקסטרה עם עליית המחירים. כשמחיר החיטה עלה בארה"ב וכך עלו מחירי הדייסות, הוסיפו למוצר ויטמינים וחיטה מלאה, ציינו את זה על הקופסה ופרסמו וזה עבד על חלק מהצרכנים.

 

"בארה"ב שוק הפרסום גדול מאוד כי יש תחרות. בישראל אין מספיק אפשרויות בחירה. בארה"ב ראיתי יותר פרסומות לגלידת מגנום ביום משראיתי פה למגנום בשנתיים".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x