סטימצקי וצומת ספרים במבצעים מתונים לקראת שבוע הספר
סטימצקי תשקיע קרוב ל־6 מיליון שקל בפעילות סביב שבוע הספר, וצומת ספרים תשקיע כ־5 מיליון שקל, בין היתר בשיתוף פעולה עם איקאה
למרות התחרות הקשה והשחיקה במחיר המכירה הממוצע של ספר, הצליחו הרשתות הגדולות, סטימצקי וצומת ספרים, להציג גידול במכירות החנויות הזהות ב־2011. לדברי איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, ב־2011 גדלו המכירות במונחים כספיים בחנויות זהות ב־5.4% לעומת 2010. אבי שומר, מנכ"ל ומבעלי צומת ספרים, מדווח על עלייה של 5% בחנויות הזהות.