ב-H&M למדו מטעויות העבר: שתי כניסות לחנות החדשה בירושלים
מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי פאר נדיר מעריך כי בעקבות פתיחת סניף H&M ויתר החנויות החדשות יצמח הפדיון בקניון ב-10% לפחות
לקראת פתיחתו היום (ג') של הסניף השני של רשת האופנה השוודית H&M בישראל בקניון מלחה ירושלים, עובר הקניון מתיחת פנים בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל.
במסגרת השינויים בקניון נפתחו חנויות חדשות וביניהן H&M, ניו־פארם, EPK, ה. שטרן, רויאלטי ועוד. מנכ"ל קבוצת קניוני
"כל הרשתות יצטרכו להתאים את עצמן למחירים ש־H&M מציעה", אמר נדיר. "אפשר לראות שחלק מהרשתות, בהן קסטרו וגולף, כבר התאימו עצמן לתחרות והחלו להוריד מחירים". על רשת ברשקה אמר: "בכדי להכניס חנות כמו ברשקה צריך לבטל שלוש חנויות, ומבחינת המותג זה כדאי, אך לא פשוט".
מלחה נחשב לקניון הדגל של קבוצת עזריאלי, והוא מושך כ־35 אלף מבקרים בחודש, כ־10% יותר מבקרים מאשר קניון עזריאלי בתל אביב. בדומה לשיפוצים שנערכים במלחה, קבוצת עזריאלי תשפץ גם את קניון באר שבע וקניון חולון.