מגזרים של באומן זכתה במכרז הפרסום של בנק ערבי ישראלי
גברה על מקאן במכרז פרסום של הבנק הנמצא בבעלות לאומי. באומן מנהלת גם את המותג של בנק לאומי למשכנתאות
במלחמה האינסופית בין מקאן אריקסון לבאומן בר ריבנאי על מקומן בצמרת חברות הפרסום, הפעם הגיע הניצחון לבאומן. החברה־הבת של באומן, מגזרים, גברה על מקאן במכרז פרסום של הבנק הערבי ישראלי, בבעלותו של בנק לאומי.
הניצחון של באומן על מקאן מתוק במיוחד עבור בעלי החברה לאור
לדברי מנכ"ל חברת מגזרים אבשה שיליין, "הזכייה שלנו היא פרי עבודה מקצועית ואינטנסיבית בהכנה למכרז, שבה שמנו לנו למטרה להעניק את המתווה האופטימלי לטיפול 360 מעלות בתוכניות הלקוח העתידיות. אני לא יכול בשלב זה לחשוף את תוכן הקמפיין, אבל בפרזנטציה הרגשתי שאנחנו הצגנו לבנק את הרעיון הכי משכנע ולכן הם בחרו אותנו. גם ברמת הקריאייטיב וגם מבחינת האסטרטגיה".