$
פרסום ושיווק

בלעדי: שטראוס במתקפה חזיתית מול קינדר

משיקה חטיף שוקולד לילדים תחת המותג פרה, שיתחרה ישירות בחטיפים של קינדר

גלי ברגר 10:4801.10.09

שטראוס מנסה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום השוקולד בקרב ילדים: ל"כלכליסט" נודע כי החברה עומדת להשיק חטיף אצבעות שוקולד ממולאות בחלב תחת המותג "פרה". המוצר החדש נועד להתחרות ראש בראש בחטיף אצבעות השוקולד של קינדר.

מה דעתך על מניית שטראוס:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

 

השקת המוצר החדש מתוכננת לחודש נובמבר. מבחינתה של חטיבת תענוג והנאה בשטראוס, שבראשה עומדת סיגל שילוני, מדובר במהלך אסטרטגי חשוב ביותר, שבו הושקעו מאמצי פיתוח רבים. ההשקה תהיה מלווה בקמפיין פרסומי נרחב.

 

שטראוס שולטת בשוק השוקולד בישראל, הן בתחום החטיפים המתוקים והן בתחום טבליות השוקולד. עם זאת, בשנים האחרונות המותג קינדר זוכה להצלחה בארץ, עם ביצי ההפתעה משוקולד, אצבעות שוקולד ממולאות וחטיף השוקולד קינדר בואנו. הקו הפרסומי והתקשורתי של קינדר ממצב אותו כחטיף המתאים לילדים, כיוון שהוא מכיל אחוזי חלב גבוהים יחסית.

 

 

קינדר מיוצר על ידי החברה האיטלקית פררו, הידועה גם בזכות המותג פררו רושר. שני המותגים מיובאים לישראל על ידי ליימן שליסל, שמשקיעה רבות ברכישת זמן אוויר לשדר פרסומות מהעולם למותג.

 

לפי נתוני קופות של חברת נילסן, שלושת מוצרי קינדר - באונו, קינדר ג'וי (ביצת הפתעה) וקינדר הפי היפו - מחזיקים בכ־22% משוק חטיפי השוקולד בישראל, בחישוב לפי נתח שוק כספי בחודשים ינואר־אוגוסט 2009.

 

שוק חטיפי השוקולד כולו מגלגל כ־250 מיליון שקל בשנה, והמותגים הבולטים שבו הם קליק, פסק זמן, מקופלת וטעמי. בדומה לשוק חטיפי השוקולד, גם שוק טבלאות השוקולד מגלגל מדי שנה כ־250 מיליון שקל בשוק הישראלי.

 

מאמץ מתמשך לתפוס את שוק הילדים

 

מוצר אצבעות השוקולד של קינדר שייך לקטגוריית טבלאות השוקולד ולא החטיפים המתוקים. לפי נתוני נילסן, נתח השוק שלהן עומד על 6% משוק זה.

 

אין זו הפעם הראשונה ששטראוס מותחת מותג קיים לעבר שוק הילדים הקטנים: לאחרונה השיקה חטיבת המלוחים של החברה את תפוצ'יפס קידס, שנועד לתת לחברה נוכחות בתחום החטיפים לילדים מתחת לגיל 4, שהשחקנית הדומיננטית בו היא במבה של אסם.

 

בשטראוס סירבו להגיב לידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x