$
פרסום ושיווק

אלדן הזוכה במדד ה-1 בחודש של איגוד השיווק ומכון מותגים

פרסומת הבלון הכחול מבית פוגל אוגילבי זכתה ב-61 נקודות. במקום השני זכתה הפרסומת "יוניליוור וזלין - עירום בתנועה", של מקאן אריקסון

מיטל זדה 15:3012.10.08
סרטון הפרסומת של אלדן - הבלון הכחול, מבית פוגל אוגילבי, נבחר לזוכה במדד ה-1 בחודש של איגוד השיווק הישראלי ומכון המחקר מותגים. הפרסומת זכתה ב-61 נקודות, 22% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.

 

במקום השני זכתה הפרסומת "יוניליוור וזלין - עירום בתנועה", של מקאן אריקסון, עם 50 נקודות, 13% עבור תרומה למותג ו-24% עבור קריאטיביות.

 

במקום השלישי דורגה הפרסומת של "בזק - מבצע מחשב נייד - קטעי ריקוד", של אדלר חומסקי&ורשבסקי, עם 47 נקודות, 15% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x