סגור

לוסיד החלה במסירת דגמי Air Dream החשמליים - המניה זינקה ביומיים האחרונים

הלקוחות הראשונים ישלמו 169 אלף דולר לכל מכונית; לוסיד מסרה כי היא מצפה לייצר 20 אלף מכוניות ב-2022 ולהפיק מהן הכנסה של יותר מ-2.2 מיליארד דולר; המניה עלתה היום בנאסד"ק ב-4.3% אחרי שאמש זינקה ב-31.3%

מניית סטארט-אפ הרכב החשמלי לוסיד (Lucid) רשמה עלייה יומית של 4.3%, אחרי שזינקה אתמול ב-31.3% בנאסד"ק. זאת לאחר שהחברה אישרה את מסירת רכבי Air Dream Edition הראשונים שלה. מחיר כל רכב הוא 169 אלף דולר.
מחיר המניה של לוסיד הגיע ל-37 דולר – שיא מאז הונפקה החברה באמצעות חברת ספאק ב-26 ביולי.
החברה הודיעה לבעלי הזמנות נבחרים של אייר דרים אדישן שיוכלו לאסוף את רכביהם ממטה החברה בקליפורניה. לוסיד לא חשפה כמה אנשים הוזמנו למעמד ודיווחה שבסך הכל היא מתכננת למסור 520 מכוניות מותאמות לקוח, לאחר שהחלה כבר למסור מכוניות מדגמים זולים יותר. מסירת כלי הרכב ללקוחות הראשונים מגיעה כחודש לאחר שהחברה החלה ייצור של מכוניותיה במפעלה החדש בקאזה גרנדה, אריזונה.

1 צפייה בגלריה
לוסיד אייר לוסיד מוטורס
לוסיד אייר לוסיד מוטורס
לוסיד אייר. החברה הזמינה את הלקוחות הראשונים לאסוף את רכביהם
(לוסיד מוטורוס)

לוסיד מסרה למשקיעים ביולי שהיא מצפה לייצר 20 אלף מכוניות משפחתיות מסוג לוסיד אייר ב-2022, ולהפיק מהן הכנסה של יותר מ-2.2 מיליארד דולר, כך על פי פרזנטציה שהוצגה למשקיעים. החברה מסרה אתמול כי תציג את דו"ח הרווח הראשון שלה למשקיעים ב-15 בנובמבר.
אייר דרים אדישן היא מהדורה מיוחדת של משפחתית הדגל של החברה. טווח הנסיעה של המכונית הוא יותר מ-800 ק"מ. הדגם הבסיסי ביותר של המכונית נמכר החל מ-77,400 דולר, לפני הנחת מס פדרלית למכוניות נטענות' שיכולה להגיע ל-7,500 דולר.