סגור

אקרשטיין תנצח את הטרור? זכתה במכרז להקמת חומה בקו התפר

הקבוצה של איש העסקים גיורא אקרשטיין זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמת חומה בקטע של 25 קילומטר במסגרת הפרויקט למיגון קו התפר; הקטע ייבנה באזור צפון השומרון, כשברקע גל הטרור מהחודשים האחרונים; סכום הבניה הוא 90 מיליון שקל, והעבודות יסתיימו עד תחילת 2023

קבוצת אקרשטיין של איש העסקים גיורא אקרשטיין זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמת חומה בקטע של 25 קילומטר במסגרת הפרויקט למיגון קו התפר. הקטע ייבנה באזור צפון השומרון, כשברקע גל הטרור מהחודשים האחרונים שמתאפיין במעבר חופשי של פלסטינים תושבי השטחים לתחומי ישראל.
היקף הבינוי באותו מקטע הוא בסכום של 90 מיליון שקל ובכוונת הקבוצה להתחרות גם במכרז לקראת בינוי של מקטע שני באורך של 25 קילומטר, באותו אזור. בהודעתה לבורסה מהבוקר כתבה הקבוצה כי משך העבודות צפוי לתקופה של 7 חודשים – עד לרבעון הראשון של 2023.

1 צפייה בגלריה
גיורא אקרשטיין יו"ר אקרשטיין תעשיות
גיורא אקרשטיין יו"ר אקרשטיין תעשיות
גיורא אקרשטיין יו"ר אקרשטיין תעשיות
(צילום: אוראל כהן)

לפני כחודש וחצי אקרשטיין דיווחה כי קיבלה הזמנה אחרת ממערכת הביטחון, להקמת חומה במקטע שאורכו כ-32 קילומטר בגבול שבין ישראל ללבנון. היקף ההזמנה שקיבלה הוא כ-165 מיליון שקל.
מדובר בהתקשרות ראשונה של אקרשטיין עם מערכת הביטחון במסגרת התוכנית "מגן הצפון" לשיפור רמת המיגון של היישובים סמוכי הגדר ושל מוצבי צה"ל לאורך הגבול עם לבנון שאורכו כ-130 מטר.
מנכ"ל אקרשטיין תעשיות, אהוד דנוך התייחס היום (שלישי) להזמנה החדשה ממערכת הביטחון ואמר כי "יש בכוונתנו להתמודד ולזכות גם במכרזים הבאים של משרד הביטחון בקו התפר ובגבול הצפון".