סגור
גונן פינק פאלו אלטו נטוורקס
גונן פינק ושלט של פאלו אלטו במטה בארה"ב (צילום: באדיבות פאלו אלטו נטוורקס , David Paul Morris/Bloomberg)

בלעדי
פאלו אלטו תגייס 250 עובדים בישראל בשנה הקרובה

בין המשרות שייפתחו במשרדי החברה בת"א: מנהלי מוצר מפתחים וחוקרי סייבר; מרכז הפיתוח הישראלי של פאלו אלטו הוא השני בגודלו אחרי קליפורניה

ענקית הסייבר פאלו אלטו תגייס 250 עובדים בישראל בשנה הקרובה, כך נודע ל"כלכליסט". בין המשרות שייפתחו במשרדי החברה בתל אביב יהיו מנהלי מוצר, מנהלי פיתוח, מפתחים, חוקרי סייבר, אנליסטים, אנשי QA ו-DEV OPS.
מרכז הפיתוח הישראלי של פאלו אלטו הוא השני בגודלו אחרי המרכז שלה בקליפורניה ובו מפותחים מוצריה המרכזיים של החברה ובראשם קורטקס, שעושה אוטומציה לניהול אירועי סייבר ופריזמה, המיועד לאבטחת הענן.
פאלו אלטו הוקמה ב-2005 על ידי ניר צוק הישראלי ונסחרת היום בוול סטריט לפי שווי של 78 מיליארד דולר, מה שהופך אותה לחברת הסייבר הגדולה בעולם במונחי שווי שוק.
מניית פאלו אלטו כלולה במדד S&P 500 ובמדד נאסד"ק 100. פאלו אלטו מעסיקה כאלף עובדים במרכז הפיתוח הישראלי שנבנה בשלבים הראשונים על סדרת סטארט אפים שהיא רכשה ובהם דמיסטו, ברידג'קרו, סייברה, טוויסטלוק וסיידר, שנרכש מוקדם היום השנה.
פאלו אלטו פירסמה לפני כשלושה שבועות את הדוחות הכספיים לשנה הפיסקלית שלה שהסתיימה ביוני והציגה האטה בצמיחה, כמו יתר חברות הסייבר, אך הרווחיות הפתיעה לטובה.
החברה מעריכה כי היא תצמח השנה ב-19% להכנסות של 11 מיליארד דולר והרווח למניה צפוי להיות 5.4-5.27 דולרים למניה. הכנסות הרבעון הנוכחי צפויות להסתכם ב-1.8-1.85 מיליארד דולר, ירידה לעומת הרבעון הקודם.
חרף ההאטה בקצב הצמיחה, בפאלו אלטו נערכים להמשך המעבר של ארגונים לעבודה בענן והרחבת פונקציות של בינה מלאכותית במערכי אבטחת סייבר.
"התפתחות הבינה המלאכותית והעלייה בהיקף ובתחכום איומי הסייבר יוצרים ביקוש הולך וגובר לפתרונות סייבר", אומר ל"כלכליסט" גונן פינק, סגן נשיא בכיר בפאלו אלטו וראש מרכז המחקר והפיתוח הישראלי.
"אנחנו מחפשים אנשים חכמים מכל תחומי הטכנולוגיה, שאוהבים ללמוד, שיש להם את היכולת לבנות מוצרים חדש ורוצים לקחת חלק בחזון שלנו בו כל יום בעולם בטוח יותר מקודמו. בתוך כך, אנחנו שמים דגש על גיוס אוכלוסיות הנמצאות בתת ייצוג בהייטק הישראלי, כי מבחינתנו ההון האנושי צריך לשקף את המגוון של החברה בה אנו חיים", הוסיף פינק.