סגור

צמיחה של 62% בהכנסות דור אלון - מכירות AM:PM עלו ב-3%

הכנסות הקבוצה ברבעון השלישי הסתכמו ב-1.3 מיליארד שקל - הרווח הנקי עמד על 37 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל בשנה שעברה

דור אלון מדווחת על צמיחה של 62% בהכנסות נטו ברבעון השלישי, ל-1.3 מיליארד שקל, מול 816 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. הצמיחה בהכנסות תורגמה רק חלקית לשורת הרווח התפעולי, שרשם עלייה מתונה יותר ל-68 מיליון שקל - הרווח הנקי עמד על 37 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל.

הכנסות חנויות הנוחות במתחמי התדלוק ובתי הקפה של החברה עלו ב-20% ל-170 מיליון שקל; מגזר הקמעונאות צמח ב-10%, כשמכירות רשת AM:PM עלו ב-3% .
דור אלון מינתה לפני כשלושה חודשים את עודד גולן למנכ"ל במקומו של עמית זאב שעבר לאלקטרה צריכה. גולן שחזר לקבוצת אלון ריבוע כחול מרשת אושר עד, היv אחד האנשים שליוו את בן משה בכניסה לאי.די.בי ולעסקים בארץ בכלל.
החברה מפעילה 217 תחנות תדלוק ציבוריות, פורשת עמדות טעינה לרכב חשמלי בכ-20 אתרים, ומשווקת גז פחמימני מעובה (גפ"מ) וגז טבעי ללקוחות עסקיים ומוסדיים וליותר מ-150 אלף לקוחות. דור אלון מחזיקה גם בתחנת כח פרטית בקרית גת, ובבעלותה 54 סניפי AM:PM, וכן 30 מרכולים (בהן אלוניות) בקיבוצים ובמושבים ו-152 חנויות נוחות - מהן 81 מיני-סופרים. זאת לצד 100 מסעדות ובתי קפה של המותגים בורגרים, מוזס ואחרים.
החברה יוזמת פרויקטים של נדל"ן מניב בהיקף של 140 אלף מ"ר שטחי משרדים מסחר וחנויות. בשנה האחרונה היא מנהלת מגעים לעיסקה גדולה מול החברה האחות ריבוע כחול נדל"ן לחילופי נדל"ן ופעילויות אחרות.

1 צפייה בגלריה
מוטי בן משה
מוטי בן משה
מוטי בן משה
(צילום: אוראל כהן)