סגור
אורן הוד מנכל אפריקה מגורים
אורן הוד (צילום: אוראל כהן)

בלעדי
מנכ"ל שופרסל נדל"ן אורן הוד עוזב את החברה

הוד, בעבר תשע שנים מנכ"ל אפריקה מגורים, העביר היום מכתב התפטרות. בשבועות האחרונים נפוצו הערכות בשוק ההון כי האחים אמיר אינם רואים איתו עין בעין את האסטרטגיה של תחום הנדל"ן. צחי הרץ ממגדל מועמד להחליף את הוד, המנהל הבכיר ביותר שעוזב מאז הגעת האחים אמיר

אורן הוד, מנכ"ל שופרסל נדל"ן, הודיע היום (א') על התפטרותו מהחברה והעביר מכתב התפטרות. הוד הוא המנהל הבכיר ביותר בשופרסל שעוזב מאז רכשו האחים שלומי ויוסי אמיר את השליטה בחברה.
ההודעה של הוד לא באה בחלל ריק. בשוק ההון נפוצו בשבועות האחרונים שמועות כי האחים אינם רואים עין בעין עם הוד את התפיסה האסטרטגית לגבי ניהול הנדל"ן בחברה, ואף בוחנים אופציות למנהלים אחרים. אחד השמות שהוערך כמועמד לתפקיד הוא צחי הרץ, מנהל תחום הנדל"ן במגדל, שעזב את מגדל לפני חודש.
מאז הגעת השניים התחלפה ההנהלה הבכירה בחברה, כשמנהלים כמו ניצן גולדברג, המשנה למנכ"ל; שי ורדי, סמנכ"ל מערכות מידע, וטלי תובל, סמנכ"לית התקשורת התאגידית, עזבו ובמקומם הגיעו מנהלים אחרים.
הוד מונה כמנכ"ל שופרסל נדל"ן בנובמבר 2022 בידי איציק אברכהן היו"ר, ואורי וטרמן המנכ"ל, וסומן כמי שיוביל הנפקה עתידית של החברה באם תתקיים לפי שווי 5-4 מיליארד שקל. בעבר שימש תשע שנים כמנכ"ל אפריקה מגורים ושנתיים משנה למנכ"ל גזית גלוב, כשבין לבין חתם על הצטרפות לאלון רבוע כחול אבל נסוג ברגע האחרון.