סגור
שבוע החדשנות שי ורדי
שי ורדי ( צילום: אולפן כלכליסט)

עוד פרישה בשופרסל מאז העברת השליטה: סמנכ"ל המערכות שי ורדי התפטר

ורדי הצטרף לרשת בשנת 2021 והיה אחראי על מערכות המידע, הסייבר והחדשנות - הוא ימשיך בתפקידו עד למינוי מחליף; מאז רכישת השליטה ע"י האחים אמיר, פרשו גם ניצן גולדברג סמנכ״ל הסחר ועינת מנחם אמיתי סמנכ״לית משאבי אנוש


בכיר נוסף עוזב את שופרסל, בעקבות העברת השליטה לאחים אמיר: שי ורדי, סמנכ"ל המערכות של הרשת, הודיע על התפטרותו מהתפקיד - הוא ימשיך לכהן עד למינוי מחליף וסיום חפיפה.
פרישתו של ורדי מתווספת לעזיבתם של ניצן גולדברג סמנכ״ל הסחר ועינת מנחם אמיתי סמנכ״לית משאבי אנוש - בין היתר בשל מינוי סגנים מטעם בעלי השליטה החדשים, שנגסו בסמכויותיהם.
ורדי שהגיע לשופרסל בשנת 2021 והיה אחראי על מערכות המידע, הסייבר והחדשנות, הודיע היום: "ביקשתי לסיים את תפקידי בתום קדנציה מוצלחת, מרתקת ומאתגרת שבה תרמתי רבות להתפתחות קבוצת שופרסל בתחום הטכנולוגי ולצאת לדרך".
העזיבה של ורדי, גולדברג ומנחם אמיתי, נרשמת שבוע אחרי ששופרסל תחת בעלי השליטה (24.9%) והמנכ״לים המשותפים יוסי ושלומי אמיר, החלו בפיטורי 100 מעובדי המטה, כצעד ראשון בתכנית ההתייעלות של החברה. במקביל, חתמו האחים על הארכת ההסכם הקיבוצי ל-13 אלף עובדי שופרסל. מדובר בעובדי הרשת המאוגדים בהזכם קיבוצי, תחת ההסתדרות.
ההסכם נחתם עם יו״ר ועד העובדים אריאלה סיסו, שעם רכישת השליטה על ידי האחים בפברואר החולף, אמרה לכלכליסט כי תדרוש מענק לעובדים, אך לא נמסר בשלב זה כי ההסכם כולל מענק.