סגור

ישראייר ומלונות בראון רוכשות מלונות ביוון ב-40 מיליון יורו

במסגרת שיתוף פעולה שנחשף בכלכליסט, ירכשו החברות נכסים ויהפכו אותם למלונות - כולל מלונות בוטיק - במרכז אתונה ובאיי יוון

ישראייר ומלונות בראון הודיעו היום (ד') על עסקה בשווי 40 מיליון יורו במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות אשר נחשף בעבר בכלכליסט.
החברות ירכשו נכסים ביוון ויכשירו אותם לנכסי אירוח ומלונאות, כולל מלונות בוטיק, במרכז אתונה ואתרי נופש בכרתים ובאי אוויה.
במסגרת הרכישה המשותפת יבצעו החברות שיפוץ, השבחה והפעלה, כמו גם שיווק של בתי המלון אשר יפעלו תחת מותג רשת מלונות בראון, כאשר יעד הפתיחה של המלונות הראשונים הוא עוד מספר חודשים, עם פתיחת אתר הנופש איסלה בראון חאניה המונה 175 חדרים, מספר בריכות ומנחת מסוקים.
1 צפייה בגלריה
מלון פולי האוס של קבוצת מלונות בראון 1
מלון פולי האוס של קבוצת מלונות בראון 1
מלון של קבוצת בראון
(צילום: אסף פינצ'וק)
רשימת המלונות באתונה כוללת את בראון מוזיאום, מלון בוטיק המונה 93 חדרים, בראון קיוביק המונה 112 חדרים ומיי את'נס שאינו מתפקד כיום כמלון אך ישופץ ויהפוך למלון בוטיק בקיבולת 56 חדרים תחת מותג רשת מלונות בראון. לצד אלה יפתח החודש בראון ביץ' ארתריה באי אוויה, אתר המונה 180 חדרים וסוויטות.
לפי נתוני רשות שדות התעופה, יוון נמצאת במקום השמיני בהיקף הטיסות של ישראלים – אחרי מדינות כדוגמת טורקיה שמהוות יעד ביניים לטיסות, כלומר הנוסעים ממשיכים מהן הלאה למדינות אחרות. מספר הנוסעים ליוון ב-2021 היה 1.1% מכלל הטסים מהארץ, ואילו בארבעת החודשים הראשונים של 2022 מדובר ב-4.2% מכלל הטיסות.
מלונות בראון יוצגו בעסקה על ידי עו"ד רון בר-ניר ממשרד מ.פירון ושות' יחד עם הצוות המשפטי של סניף פירון ביוון. ישראייר יוצגה על ידי משרד אפשטיין-רוזנבלום מעוז.