סגור
פנאי דה ארנס כמונרו ב סרט
מתוך הסרט על מרלין מונרו (צילום: נטפליקס)

נטפליקס: מספר המנויים החדשים - פי שניים מהתחזיות, המניה מזנקת במסחר המאוחר

ענקית הסטרימינג רשמה ברבעון תוספת מנויים של 2.4 מיליון, לעומת תחזיות ל-1.1 מיליון; החברה עקפה גם את תחזיות הרווח וההכנסות

נטפליקס פרסמה הערב לאחר נעילת המסחר בוול סטריט את דוחותיה לרבעון השלישי הפיסקאלי. ענקית הסטרימינג רשמה תוספת מנויים נטו של 2.4 מיליון - הרבה מעבר לתחזיות האנליסטים שעמדו על כ-1.1 מיליון. המניה - שאיבדה 60% מתחילת השנה - מזנקת ב-12% במסחר המאוחר.
הרווח הנקי המתואם של נטפליקס ברבעון עמד על 3.1 דולרים למניה - גם כן מעל תחזיות האנליסטים לרווח של 2.13 דולרים למניה; ההכנסות הסתכמו ב-7.93 מיליארד דולר, מעל התחזיות להכנסות של 7.83 מיליארד דולר.
מדובר ברבעון חיובי נוסף לנטפליקס - לאחר שברבעון השני היא רשמה ירידה נמוכה מהצפוי במספר המנויים (כמיליון); ברבעון הראשון, כזכור, החברה איבדה לראשונה מנויים (200 אלף), וההכנסות היו נמוכות מהצפוי.
רוב המנויים החדשים (1.4 מיליון) של נטפליקס ברבעון היו באזור אסיה-פסיפיק. בארה"ב-קנדה נרשמה תוספת המנויים הקטנה ביותר - 100 אלף.
נטפליקס חוזה כעת תוספת של 4.5 מיליון מנויים ברבעון הפיסקאלי הרביעי, והכנסות של 7.8 מיליארד דולר. האנליסטים ציפו לתחזית הכנסות של 7.97 מיליארד דולר ולתוספת מנויים של 4.2 מיליון.