סגור

נוקד הפכה לבעלת עניין בקבוצת חג'ג' - רכשה מניות ב-30 מיליון שקל

חברת הבנייה למגורים ולמשרדים השלימה גיוס הון של 43 מיליון שקל - נוקד קפיטל של רועי ורמוס ושלומי ברכה תחזיק בעקבות ההשקעה 7.2% ממניות הקבוצה

קבוצת חג'ג' העוסקת בייזום בתחום הבנייה למגורים והמשרדים בשליטת צחי ועידו חג'ג' (62.5%) השלימה מכירת מניות של החברה ב-43 מיליון שקל למספר גופים מוסדיים.

הגוף הגדול שרכש מניות הוא קרן נוקד קפיטל, שהפכה כתוצאה מהצעד לבעלת עניין בקבוצה. נוקד רכשה מניות בהיקף של 30 מיליון שקל והגיעה לאחזקה של 7.21% מהון המניות של הקבוצה. את עסקת מכירת המניות הובילה דיסקונט קפיטל.
מחיר המניה שלפיו בוצעה המכירה עמד על 24 שקלים, נמוך בכ-3.4% מהשער שבו ננעלה המניה אתמול (ג') - המהלך גורר עלייה חזקה של המניה היום בבורסה בת"א. מתחילת השנה טיפסה מניית קבוצת חג'ג' ב-51%.
1 צפייה בגלריה
מימין רועי ורמוס ו שלומי ברכה
מימין רועי ורמוס ו שלומי ברכה
מימין: רועי ורמוס ושלומי ברכה, שותפים מנהלים בנוקד
(צילומים: יובל חן, תומי הרפז)

לפי דוחות הרבעון השלישי, קבוצת חג'ג' רשמה הכנסות של 134.6 מיליון שקל, מול 7.9 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. בשורה התחתונה רשמה הקבוצה רווח נקי של 45 מיליון שקל, לעומת הפסד של 8.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההון העצמי של החברה עמד בסוף הרבעון על כ-717 מיליון ומהווה 35% מסך המאזן.
קבוצת חג'ג' דיווחה לאחרונה על רכישות נדל"ן בשנה האחרונה, החל מחודש מאי אשתקד, בהיקף של למעלה ממיליארד שקל ובתנאי שוק נמוכים בשל תנאי הקורונה.
בין היתר רכשה הקבוצה שתי קרקעות המיועדות להקמת שני מגדלי מגורים בעיר תל אביב: קרקע בת 3.5 דונם בפינת הרחובות אבן גבירול וז'בוטינסקי המיועדת להקמת בנייני מגורים ומסחר, ומתחם לודוויפול בן 18 הדונמים בכניסה לעיר מכיוון דרום.
כמו כן התקשרה קבוחצת חג'ג' עם רשת סלינה הבינלאומית להקמת רשת של בתי מלון בישראל בהיקף השקעה של כ- 200 מיליון דולר.