סגור

אורביט רוכשת חברת מערכות אנטנטות ב-13 מיליון שקל

החברה הנרכשת, יוקליד, מפתחת מסובבי אנטנות המשמשים למערכות עקיבה לתחום המל"טים, הרחפנים המכ"מים; - הכנסותיה ב-2020 עמדו על 4.1 מיליון שקל

אורביט טכנולוגיות רוכשת את חברת יוקליד הנדסת מערכות תמורת עד 14 מיליון שקל - אורביט, בשליטת קרן פימי, נסחרת בבורסה בת"א בשווי של כ-387 מיליון שקל.
יוקליד הוקמה ב-2010 על-ידי גיא קלפ, שמחזיק בכל הון המניות של החברה - ויהיה זה שיקבל את כספי הרכישה. החברה מפתחת מסובבי אנטנות המשמשים למערכות עקיבה לתחום המל"טים, הרחפנים, מערכות תצפית ומכ"מים.
מתוך התמורה, 6.5 מיליון שקל ישולמו במועד השלמת העיסקה ו-7.5 מיליון שקל נוספים תוך שנתיים ממועד ההשלמה. עופר פרי מ- M&A Investment Banking שימש כבנקאי ההשקעות שליווה את העיסקה.
1 צפייה בגלריה
דני אשחר מנכ"ל אורביט
דני אשחר מנכ"ל אורביט
דניאל אשחר מנכ"ל אורביט
(צילום: יח"צ)
לפי ההודעה של אורביט, יוקליד סיימה את 2020 עם הכנסות של 4.1 מיליון שקל - צמיחה של 27% לעומת 2019. הרווח הנקי השנתי עמד על חצי מיליון שקל, מול 300 אלף שקל ב-2019.
הפתרונות של יוקליד כוללים מערכות מוקשחות קרקעיות או רכובות, בעלות דיוק גבוה, ומערכות נישאות או מוטסות קלות משקל המתמודדות עם תנאי סביבה קשים ועם הדינמיקה של הפלטפורמה עליה היא מותקנת.
דניאל אשחר, מנכ״ל אורביט: "עסקה זו תואמת את האסטרטגיה של אורביט לצמיחה אורגנית ואנאורגנית בתחומי הליבה של החברה, תוך הרחבת סל המוצרים והפתרונות לעולמות תוכן נוספים הדורשים מערכות הינע מדויקות, קטנות מימדים וקלות משקל כגון כלים לא מאוישים באוויר, בים וביבשה ואנו מאמינים כי בשנים הקרובות היקף ההכנסות ושיעורי הרווחיות בחברה הנרכשת ימשיכו במגמת הצמיחה."