המחירים עלו, וגם ההכנסות: דיפלומט סיכמה רבעון עם צמיחה במכירות וירידה ברווח
יבואנית מוצרי הצריכה סיימה את הרבעון השני עם עלייה של 12% בהכנסות שהסתכמו ב-958 מיליון שקל, לאחר שייקרה חלק ממוצריה במאי; הצמיחה נרשמה גם בישראל וגם בחו"ל, אך הרווח הנקי ירד ל-53.8 מיליון שקל; החברה תחלק דיבידנד של 12 מיליון שקל
יבואנית מוצרי הצריכה דיפלומט מסכמת את הרבעון השני של שנת 2025 עם עלייה בהכנסות בישראל ובחו"ל, אחרי שהעלתה במאי האחרון את מחיר הקפה, עוגיות השוקולד והמרגרינה ב-15%. במקביל לפרסום הדוחות, הכריז דירקטוריון החברה על דיבידנד בהיקף 12 מיליון שקל.
הכנסות החברה ברבעון עלו ב-12% ל-958 מיליון שקל - צמיחה שמיוחסת לפעילות החברה גם בישראל וגם בחו"ל כתוצאה מצמיחה אורגנית ומכניסת מותגים חדשים.
העלייה החדה ביותר נרשמה בישראל, שם ההכנסות צמחו ב-11% ל-552 מיליון שקל - תוספת של 53 מיליון שקל, בעיקר ממכירות כמותיות של מותגים קיימים.
גם פעילות החברה בחו"ל התרחבה ב-12% והסתכמה ב-406 מיליון שקל. בדרום אפריקה נרשמה עלייה של 30 מיליון שקל, בניו זילנד ובקפריסין נוספו 9 מיליון שקל בכל מדינה, ובגיאורגיה 6 מיליון שקל. עם זאת, שינויי שערי חליפין קיזזו חלק מהצמיחה והשפיעו לרעה בהיקף של כ-12 מיליון שקל.
הרווח הגולמי עלה בכ-15% והגיע ל-208 מיליון שקל, ושיעורו מהמכירות עלה ל-21.7% לעומת 21.2% ברבעון המקביל, בין היתר בשל עליית המחירים שביצעה החברה.
לעומת זאת, הרווח התפעולי ירד ב-50% ל-41.3 מיליון שקל, לאחר שבשנה שעברה כללה דיפלומט רווח הון חד-פעמי של 48 מיליון שקל ממכירת קרקע בטירת הכרמל. שיעור הרווח התפעולי מהמכירות ירד מ-9.6% ל-4.3%. ללא השפעת רווח ההון, הרווח התפעולי היה מציג עלייה של 5.5 מיליון שקל.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי ירד ב-4.2% ל-53.8 מיליון שקל.






























