סגור
חנן מור יושב ראש ו בעלים קבוצת חנן מור
חנן מור (צילום: אייל טואג)

חנן מור ירד ל-1% ממניות החברה, ונאווי הפך את עמדתו והצביע בעד הסדר החוב - שיעבור

חנן מור ואבי מאור הסכימו לוותר על מחצית מהמניות שיקבלו בחברה החדשה לאחר הסדר החוב, כך דווח לבורסה לאחר חצות; המהלך יביא לאישור הסדר החוב באסיפת מחזיקי האג"ח של סדרה יד' הגדולה לאחר שחברת נאווי המחזיקה הגדולה בסדרה שהצביעה נגד ההסדר הפכה את הצבעתה

חנן מור ואבי מאור הסכימו לוותר על מחצית מהמניות שיקבלו בחברה החדשה לאחר הסדר החוב. השניים יסתפקו ב1% מהמניות במקום 2%.
המהלך יביא לאישור הסדר החוב באסיפת מחזיקי האג"ח של סדרה יד' הגדולה לאחר שחברת נאווי המחזיקה הגדולה בסדרה שהצביעה נגד ההסדר הפכה את הצבעתה.
הנושא דווח לאחר חצות לבורסה ולכלכליסט נודע כי מדובר בסוג של פשרה שהושגה בתיווך מנהל ההסדר אהוד גינדס בין מור ומאור לבין חברת נאווי שבשליטת דורי נאווי.
נאווי הובילה את ההתנגדות להסדר בסידרה יד' של אג"ח החברה שהביאה לרוב נגד ההסדר. עתה צפויה נאווי לשנות את הצבעתה לטובת ההסדר.
נאווי ובית ההשקעות אלטרנטיב התנגדו לקבלת מניות בידי בעלי השליטה בטענה שלא יתכן שלמחזיקים מתבצעת תספורת של 75% ואילו בעלי השליטה מקבלים מניות.
בינתיים לא הושג הרוב הנדרש גם בסדרות אחרות של אג"ח לאישור ההסדר, אבל בסדרות אלה נרשם בכל זאת רוב בעד ההסדר בהצבעות שנערכו, ועובדה זו תובא בפני בית המשפט בתקווה שיאשר את ההסדר בו תומכים רוב הנושים הגדולים, כלומר הבנקים והמוסדיים.