סגור
עובדים של אינסטקארט אורזים מוצרים ב"הול פודז" לוס אנג'לס
עובדים של אינסטקארט אורזים מוצרים ב"הול פודז" לוס אנג'לס (צילום: Patrick T. Fallon/Bloomberg)

הנפקת arm הגבירה לאינסטקארט את התיאבון: מכוונת לשווי של 10 מיליארד דולר

לאחר ההנפקה המוצלחת בוול סטריט של ענקית השבבים, חברת משלוחי המזון מכוונת כעת ליעד גבוה יותר בהנפקה שלה המתוכננת בשבוע הבא - בין 28 ל-30 דולר למניה

ההנפקה של חברת השבבים arm מגבירה את התיאבון של המשקיעים להנפקות: חברת משלוחי המזון אינסטקארט (Instacart) מתכוננת להעלות את מחיר היעד להנפקה שלה בוול סטריט - כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל".
חברת משלוחי המזון מכוונת כעת ליעד של 28 עד 30 דולר למניה, על פי דיווח מתוקן שהיא עומדת להגיש לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC). בתחילה כיוונה החברה למחיר יעד נמוך יותר של בין 26 ל-28 דולר. בקצה הגבוה של הטווח החדש אינסטקרט תוערך בכמעט 10 מיליארד דולר בדילול מלא.
הנפקת החברה היא זריקת מרץ נוספת לשוק ההנפקות, שהיה רדום במשך חלק ניכר מהשנה על רקע שיעורי הריבית הגבהים וביצועי החסר של הנפקות קודמות שהרתיעו את המשקיעים.
הנפקת arm הבריטית, שמניותיה זינקו בבכורה בוול סטריט ב-25%, מעודדת סטארט-אפים רבים, משקיעים ובנקים שייחלו להתעוררות מחודשת של השוק.
אינסטקארט, שנוסדה בשנת 2012, מספקת משלוחים של מצרכים. החברה, שגייסה יותר מ-2 מיליארד דולר במימון הון סיכון, אמרה זה מכבר שהיא מצפה לצאת להנפקה.
הערכת השווי האחרונה של החברה היא עדיין נמוכה בהרבה מהשווי של החברה בסבב גיוס כספים שביצעה ב-2021 - 39 מיליארד דולר, לפני שהעניין של המשקיעים בסטארט-אפים ספג מכה גדולה.