סגור
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל שופ אונליין
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא מותגים (צילום: אוראל כהן)

לא התלבש לה: דלתא מותגים מציגה הרעה בכל הפרמטרים

החברה הבת של דלתא גליל שבשליטת אייזק דבח, שהפכה ציבורית לפני כשנה וחצי ומנוהלת על ידי ענת בוגנר, רשמה ברבעון השני צניחה של 39% ברווח הנקי; ברקע, ירידה במכירות לצד זינוק בהוצאות, בין היתר כתוצאה מפתיחת רשת הספורט Panta Rei בתחילת השנה

החזרה לשגרה מקשה על דלתא מותגים (ישראל) שחתמה את הרבעון השני עם הרעה בכל הפרמטרים. החברה שהפכה ציבורית לפני כשנה וחצי ומנוהלת על ידי ענת בוגנר, רשמה ברבעון השני צניחה של 39% ברווח הנקי שהסתכם ב-21.2 מיליון שקל. זאת בעקבות ירידה במכירות לצד זינוק בהוצאות בין היתר כתוצאה מפתיחת רשת הספורט Panta Rei בתחילת השנה.
החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בגובה 10.6 מיליון שקל. מכירות דלתא מותגים שבשליטת דלתא גליל של אייזיק דבח (48.4%) ירדו ברבעון השני ב-2% ל-196.9 מיליון שקל. ירידה חדה יותר של 7% ברווח הגולמי שהסתכם ב-124.6 מיליון שקל, בעקבות עלייה בהוצאות השילוח ובמחירי הקניה, שחקה את הרווחיות הגולמית ל-63.3% מהמכירות לעומת 66.8% ברבעון המקביל אשתקד.
השקת רשת הספורט Panta Rei המונה 3 סניפים ואתר אונליין, גבתה מחיר בשורת הוצאות המכירה והוצאות ההנהלה שעלו ב-8% וב-3% בהתאמה, כך שהרווחיות התפעולית נשחקה ל-19.1% לעומת 22.7% בתקופה המקבילה אשתקד.
החזרה לשגרה ברבעון השני באה לידי ביטוי גם בפעילות האונליין שמכירותיה הסתכמו ב-14 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד, אחרי שברבעון הראשון נרשמה צניחה של 57.7% בפעילות האונליין ביחס לרבעון הראשון של 2021, אז היה סגר.
את המחצית הראשונה, חתמה החברה עם עלייה של 4% במכירות שהסתכמו ב-411 מיליון שקל, אך עם ירידה של 33% ברווח הנקי שהסתכם ב-40 מיליון שקל, בהמשך לשחיקת הרווחיות הגולמית והתפעולית.
עיקר פעילותה של דלתא מותגים הוא ייצור ושיווק הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, תחת הרשתות דלתא, פיקס ורשת בגדי הספורט שהשיקה לפני חצי שנה תחת מותג Panta Rei. זאת, לצד פעילות סיטונאית.
בנוסף, עומדת החברה לקראת השקת רשת חנויות חדשה של מותג הלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט VICTORIA'S SECRET, כאשר קודם לפתיחת החנויות בפריסה ארצית במהלך 2023 יוקם בסוף השנה הנוכחית אתר אונליין למותג.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא מותגים העריכה עם פרסום הדוחות כי החברה תשמור על מדדי הרווחיות: "בהמשך השנה אנו צופים להמשיך ולשמור על מדדי הרווחיות של החברה, בין היתר בשל ירידה בעלויות השילוח. אני מאמינה שהחברה תמשיך להציג צמיחה והתרחבות תוך שמירה על רווחיות גבוהה וזאת בזכות התשתית התפעולית היעילה עליה נשענת החברה וחוזק המותגים אותם היא מנהלת".