סגור
מימין המנכ"ל היוצא מלאכי אלפר ו מנכ"ל בזן הנכנס אסף אלמגור
מימין: מנכ"ל בזן היוצא מלאכי אלפר והמנכ"ל הנכנס אסף אלמגור (צילומים: אוראל כהן שגיא מורן )

מנכ"ל בזן מלאכי אלפר התפטר מתפקידו, יוחלף במנכ"ל כרמל אולפינים

שנה וחצי בלבד לאחר שמונה, הודיע מלאכי אלפר על פרישה מסיבות אישיות. מי שיחליף אותו הוא אסף אלמגור. ביולי האחרון הגיש המשרד להגנת הסביבה כתב אישום כנגד אלמגור ומספר בכירים נוספים בבזן על זיהום אוויר

חודשיים לאחר שהפכה פטרוכימיים לבעלת השליטה בבזן, וכשנה וחצי בלבד לאחר שמונה, מתפטר מנכ"ל החברה מלאכי אלפר. על פי הודעת החברה, הפרישה נובעת מסיבות אישיות. אלפר יוחלף על ידי אסף אלמגור, מנכ"ל החברה הבת של בזן כרמל אולפינים המייצרת חומרי גלם לתעשיית הפלסטיק. המינוי צפוי להיכנס לתוקף בתום תקופת חפיפה שתיקבע בהמשך.
לאלמגור תואר בהנדסת כימיה מהטכניון ומכהן כסמנכ"ל בקבוצת בזן משנת 2014. ביולי האחרון הגיש המשרד להגנת הסביבה כתב אישום כנגד אלמגור ומספר בכירים נוספים בבזן על הפעלת הלפיד, שנועד לשמש לשריפה של כמות גדולה של גז באופן מהיר במקרי חירום בצורה לא מבוקרת. ההפרות נעשו בשנים 2018-2016, תקופה בה כיהן אלמגור כסמנכ"ל בבזן וכמנהל היחידה העסקית של כרמל אולפינים.
לפני כחודשיים הפכה פטרוכימיים שבשליטת דיוויד פדרמן, יעקב גוטשטיין ואלכס פסל לבעלת השליטה היחידה בבזן, לאחר שבמשך שנים חלקה את השליטה בבזן עם החברה לישראל שבשליטת עידן עופר.