סגור

אכלוס מגדל בתל אביב הקפיץ לאדגר את דמי השכירות ב-9%

חברת הנדל"ן המניב סיכמה את הרבעון השלישי של 2021 עם הכנסות מתואמות מדמי שכירות בהיקף של 62.3 מיליון שקל, הודות לאכלוס בניין C בפרויקט בתל אביב והתרחבות בפולין ובקנדה

חברת הנדל"ן המניב אדגר פרסמה היום (א') את דו"חות הרבעון השלישי של 2021, שבו אכלוס מגדל חדש בתל אביב יחד עם התרחבות בפולין ובקנדה העלו את דמי השכירות של החברה ב-9% ל-66 מיליון שקל.
ההכנסות משכירות נטו (NOI), כלומר בניכוי הוצאות תפעוליות, עלו בשיעור דומה ל-62.3 מיליון שקל. החברה, שנשלטת על ידי חברת הביטוח הישיר איי.די.אי (42.21%), אכלסה במהלך הרבעון את בניין C בפרויקט אדגר 360 בתל אביב. בנוסף רשמה עלייה בהכנסות מהפעילות שלה בקנדה ובפולין בעקבות רכישת נכסים חדשים וצמיחה בשיעורי האכלוס.
2 צפייה בגלריה
רועי גדיש מנכ"ל אדגר
רועי גדיש מנכ"ל אדגר
רועי גדיש, מנכ"ל אדגר
(צילום: עמית שעל)
העלייה בדמי השכירות וחיתוך חד יחסית של 30% בהוצאות המימון נטו של אדגר, שהסתכמו ברבעון השלישי ב-26.9 מיליון שקל, הובילו לקפיצה של 36.4% ב-FFO, נתון הרווח הרלוונטי בדו"חות חברות נדל"ן מניב, שעמד על 28.8 מיליון שקל.
לאדגר תוכניות פיתוח צנועות יחסית לחברות אחרות במשק בתחום הנדל"ן המניב. בסעיף הנדל"ן להשקעה, כולל נדל"ן בהקמה, נרשמה בתקופת הדו"ח השקעה של 130 מיליון שקל. בנוסף נרשמה עליית ערך של 15.3 מיליון שקל. בתקופת הדו"ח ירד שער החליפין של היורו לעומת השקל ב-5.3%, ועלה שער החליפין של הדולר הקנדי ב-0.5%. שינויים אלו גרמו לירידה של 57 מיליון שקל בסעיף זה.
רועי גדיש, מנכ"ל אדגר, מסר כי בחברה "שמחים כי המהלך שקידמנו של ייעוד שטחים נוספים לחללי עבודה משותפים תחת המותג Brain Embassy מוכיח את עצמו, וזאת לאור המגמות בשוק התומכות בהמשך צמיחת התחום. אנו מאפשרים לשוכרים שלנו גמישות מקסימלית בהתאם לצורכיהם, תוך הקטנת שיעורי הנטישה, וצמיחת התחום מהווה מקור משיכה ללקוחות חדשים".
2 צפייה בגלריה
מגדל אדגר 360 זירת הנדל"ן
מגדל אדגר 360 זירת הנדל"ן
מגדל אדגר 360
(צילום: אסף פינצ'וק )