סגור

סול ג'ל של מורי ארקין מתכוננת לאישור ה-FDA: חתמה על הסכם הפצה

חברת רפואת העור חתמה עם גלדרמה, אחת מחברות ההפצה הגדולות בעולם למוצרי לעור, על שני הסכמים בלעדיים לתקופה של חמש שנים; שווי העסקה - עד 15 מיליון דולר, זאת בהנחה שאישורי ה-FDA לשני המוצרים הכלולים בהסכמים יתקבלו עד סוף 2021

חברת הדרמטולוגיה של מורי ארקין (61%) סול ג'ל חתמה על הסכם הפצה עם חברת גלדרמה (Galderma), מחברות ההפצה הגדולות בעולם של מוצרים לעור, לקראת האישורים הצפויים להתקבל בקרוב לשני מוצרים שפיתחה.


סול ג'ל אמורה לקבל בתקופה הקרובה את אישור ה-FDA למוצר בשם אפסוליי (EPSOLAY) לטיפול בנגעי רוזציאה בעור, וב-1 באוגוסט למוצר אחר בשם טוויניאו (TWYNEO), שמיועד לטפל באקנה.

1 צפייה בגלריה
פנאי מורי ארקין
פנאי מורי ארקין
מורי ארקין
(צילום: עמית שעל)

סול ג'ל חתמה מול גלדרמה על שני הסכמים בלעדיים לתקופה של חמש שנים למסחור. על פי ההסכמים, תשלם גלדרמה מקדמות ותשלומים לפי אבני דרך בהיקף של עד 15 מיליון דולר, בהנחה שאישורי ה-FDA יתקבלו עד לסוף2021.
סול ג'ל זכאית בנוסף לתמלוגים מדורגים בגין מכירות נטו באחוזי העשרה, בטווח של אמצע עד גבוה, ו-9 מיליון דולר בתשלומים מבוססי מכירות.
ארקין משמש כיו"ר פעיל בסול ג'ל, ששווי השוק שלה עומד על 130 מיליון דולר. מניות החברה נסחרות בנאסד"ק, והן רשמו תשואה של 35.4% מתחילת 2021.
ד"ר אלון סרי-לוי, מנכ"ל סול ג'ל: "שיתופי הפעולה שלנו עם גלדרמה לא רק מסמנים אבני דרך חשובות עבור חולי רוזציאה ואקנה, אלא גם מחזקות את המאזן שלנו בהון לא מדלל, ובלי להתפשר על הרצון להקים את סול ג'ל כחברת דרמטולוגיה מובילה.