סגור

מתגעגעים לריח? פורד תציע ללקוחות הדגמים החשמליים תרסיס בניחוח של בנזין

לפי הודעת היצרנית האמריקאית, "בסקר שערכנו התגלה כי אחד מכל חמישה נהגים ברכב חשמלי טען שהוא הכי מתגעגע לריחו של בנזין"

פורד ארה"ב תציע ללקוחותיה בקרוב אפשרות לרכוש תרסיסים בריח בנזין עבור מכוניותיהם החשמליות. כך מודיעה היצרנית באופן רשמי. בדרך כלל הודעות כאלה שמידת מהימנותן מוטלת בספק מתפרסמות על ידי יצרני הרכב ב-1 באפריל, אבל הפעם פורד רצינית לחלוטין ומתכוננת להציע את הניחוח החדש ללקוחות שירכשו פורד מוסטאנג חשמליות ומתגעגעים לניחוחות של פעם.
לפי הודעת פורד, "בסקר שערכה החברה התגלה כי אחד מכל חמישה נהגים ברכב חשמלי טען כי הוא הכי מתגעגע לריחו של בנזין".
1 צפייה בגלריה
פורד מוסטאנג מאך E רכב כביש שטח חשמלי
פורד מוסטאנג מאך E רכב כביש שטח חשמלי
פורד מוסטאנג מאך E
(צילום: Ford)
לקוחות פורד אשר התרגלו לניחוח הבנזין לא סתם מתקשים להיפרד. ריחו של בנזין נחשב ממכר ושאיפתו בין שדרך האף ובין שדרך הפה עלולה לגרום לבחילות, הקאות, סחרחורת, עייפות ואובדן הכרה - והבושם של פורד לא יכלול בנזין אמיתי אלא תמציות ריח בלבד.
פורד עצמה נמצאת בעיצומו של מעבר הדרגתי לחשמל, בחלק מן הדגמים. היצרנית הציגה לאחרונה את הלייטנינג החשמלי וגם את המוסטאנג מאך E, אך לצדם ממשיכה במלוא המרץ גם בייצור דגמים בעלי מנועי בנזין כדוגמת הברונקו החדש. בשונה מיצרני רכב אירופיים, לפורד יש בעיה בכל הנוגע למעבר לרכב החשמלי: עיקר המכירות של פורד מבוצעות בארה"ב, והמכוניות של פורד אשר זכו לסטטוס איקוני בארה"ב הן כאלה שתהילתן מבוססת על מנועי בנזין. מסיבה זו בחרה פורד לדוגמה שלא להציע גרסה חשמלית של המוסטאנג - אלא להציע דווקא את המאך E, שהוא רכב כביש-שטח אשר חולק עם המוסטאנג בעצם רק את השם.