סגור

בלעדי
לינק וקארמה: רישומי משרד התחבורה חושפים את הדגמים החדשים שיגיעו בקרוב

מכונית קארמה GS6 - ספינת הדגל של היצרנית האמריקאית - נמצאת בדרך לישראל עם תג מחיר מוצהר של 650 אלף שקל. במקביל חושפים מסמכי משרד התחבורה כי גם רכב הכביש-שטח של לינק הסינית בדרכו לארץ


קארמה אוטומוטיב האמריקאית הודיעה בחודש שעבר על כניסה לשוק הרכב הישראלי וכעת חושפים מסמכים של משרד התחבורה כי היבואנית מטרו ביצעה רישום למכונית ראשונה. כאשר יבואן רכב מבצע רישום לרכב ראשון, פירוש הדבר הוא שמכונית ראשונה מדגם זה נמצאת בדרכה לישראל וזקוקה לאישורי רישום כדי לעלות על כבישי הארץ.
מסמכי משרד התחבורה חושפים כי מדובר במכונית קארמה GS6 - ספינת הדגל של היצרנית האמריקאית. ה GS6 היא מכונית פלאג אין הייבריד אשר מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים ובמנועים חשמליים-אשר מפיקים ביחד 536 כוחות סוס.

2 צפייה בגלריה
קארמה אוטומוטיב GS6
קארמה אוטומוטיב GS6
קארמה אוטומוטיב GS6
(צילום: יצרן)

המחיר ההצהרתי של הקארמה GS 6 הוא 650 אלף שקלים. המחיר ההצהרתי הוא המחיר הרשמי שעליו יבואן הרכב מדווח למדינת ישראל, אבל יבואני רכב רבים נוהגים להצהיר על מחיר שלא בהכרח משקף את המחירים בפועל, גם מכיוון שלעתים מדובר ברכב שלא בהכרח משקף את הגרסאות אשר יגיעו ארצה בסופו של דבר וגם כדי "לבלבל את האויב".
לצד המכונית של קארמה ניתן להבחין ברשימה במכונית נוספת: של LYNK & CO הסינית. מדובר ב-01, שם הדגם של רכב הכביש שטח של היצרנית אשר חולק מכלולים עם וולוו 40CX (שני הרכבים מיובאים על ידי חברת מאיר). לפי מסמכי משרד התחבורה מדובר בגרסה שרמת הזיהום של מנוע ה-1.5 ליטרים שלה היא 15, הרמה הגבוהה ביותר, כלומר לא בגרסת הפלאג אין הייבריד או בגרסה ההיברידית. מחיר היעד ההצהרתי הוא 299 אלף שקלים, אך במקרה זה לא סביר שמדובר במחיר הסופי לנוכח העובדה שמחיר זה ממצב את ה-01 מעל מספר גרסאות של וולוו 40XC שעליו הוא מבוסס.

2 צפייה בגלריה
רכב חשמלי לינק 01 Lynk סין
רכב חשמלי לינק 01 Lynk סין
רכב חשמלי לינק 01 Lynk סין
(צילום: Lynk)