סגור
אאודי etron gt
אאודי etron gt. יש לטעון את הסוללה רק עד 80% ולהגיע לבדיקה (צילום: יצרן)

יום של ריקולים: באאודי ETRON חשמלית ובסוזוקי ג'ימני

יבואנית אאודי הודיעה לבעלי אאודי ETRON מ-2019 ועד 2022, כי יש לטעון את הסוללה רק עד 80%, וכי עליהם להגיע למרכזי השירות לבדיקת סוללת המתח הגבוה; בסוזוקי ג'ימני מ-2018 ועד 2019, יש ריקול בשל פגם אפשרי במשאבת הדלק

לתשומת לב בעלי אאודי ETRON החשמלית לעת עתה מומלץ לא לטעון את סוללת הרכב במלואה, כך עולה מהודעת צ'מפיון מוטורס יבואנית אאודי.
לפי לשון הודעת היבואנית, היא מזמנת 895 מכוניות אאודי ETRON מן השנים 2019 עד 2022 למרכזי השירות של היבואנית לצורך בדיקת סוללת המתח הגבוה של המכוניות החשמליות. לפי היבואנית: "בהתאם לתוצאות הבדיקה, ככל שיעלה בכך צורך לפי הנחיות היצרן יוחלפו מודולים בסוללה ו/או תתבקש בדיקה תקופתית נוספת".
באופן מעניין, יבואנית אאודי מדגישה כי עדכון התוכנה בנושא עדיין אינו זמין - ויהיה זמין רק ברבעון השלישי של 2024. עד אז ממליצה אאודי לבעלי המכוניות היוקרתיות להגביל את הטעינה ל-80% מקיבולת הסוללה. כלומר - טווח הנסיעה של המכונית יוגבל. מעבר לכך, משך הבדיקה הוא יום והחלפת המודולים הנדרשת אורכת כ-4 ימי עבודה.
לצד הריקול לאאודי החשמלית מודיעה יבואנית סוזוקי, חברת מכשירי תנועה, על ריקול לרכב השטח הקטן שלה - הג'ימני. לפי היבואנית, ג'ימני שיוצרו בשנים 2018 עד 2019 נדרשים לריקול עקב פגם אפשרי במשאבת הדלק. הפגם עלול לגרום לכך שביצועי משאבת הדלק ייפגמו וקיים החשש לכיבוי מנוע הרכב. בריקול נכללים 318 רכבים.